تاریخ انتشار: 1397/08/16 11:34
کد خبر: 122855

والورده: نمی‌خواستیم در رابطه با مسی ریسک کنیم

سرمربی بارسلونا درباره بازی نکردن ستاره آرژانتینی مقابل اینتر توضیح داد.
والورده: نمی‌خواستیم در رابطه با مسی ریسک کنیم

و به نقل از آس، بارسلونا سه شنبه شب در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا برابر اینتر به تساوی یک بر یک دست یافت. ارنستو والورده پس از بازی گفت: باید در دو هفته باقی مانده صدرنشینی مان را تثبیت کنیم. این نخستین هدف‌مان است. با این حال از نتیجه کسب شده خوشحالیم. مالکوم ضربه فوق العاده‌ای زد و به خاطر گلزنی برایش خوشحالم.

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: در برخی از لحظات نیمه اول تیم حریف ما را آزار داد. باید همه چیز را خوب پیش‌بینی می کردیم. ما یک تیم متحد هستیم که می‌تواند به خوبی فضاها را پیدا کند. همیشه ممکن است مشکلات ظاهر شوند اما ما خوب بازی کردیم و یک بازی کامل به نمایش گذاشتیم.

او افزود: هدف‌مان همیشه کسب سه امتیاز بازی است. همیشه می‌خواهیم توپ را در اختیار داشته باشیم تا کنترل بازی در اختیارمان باشد. تیم حریف از خط حمله خوبی برخوردار است و می تواند حریفش را تحت فشار قرار دهد.

لیونل مسی برای دیدار برابر اینتر به همراه بارسلونا به میلان سفر کرد اما در نهایت از جایگاه تماشاگران بازی را دنبال کرد. سرمربی اسپانیایی درباره این موضوع گفت: نمی‌خواستیم در رابطه با او ریسک کنیم. تمرین کردن مانند بازی کردن نیست. با هم صحبت کردیم و او آن را پذیرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzk7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



غیبت لیونل مسی در اولین بازی سال 2018 بارسلونا