تاریخ انتشار: 1397/08/19 12:20
کد خبر: 122446

اوزیل: فقط افراد نزدیک به خودم برایم مهم هستند

مسوت اوزیل که اخیرا به خاطر تصمیم بازنشستگی از تیم ملی مورد حمله منتقدان قرار گرفته با ادعایی عجیب به این انتقادات واکنش نشان داده است.
اوزیل: فقط افراد نزدیک به خودم برایم مهم هستند

به گزارش فرتاک ورزشی، مسوت اوزیل، ستاره ژرمن آرسنال به انتقادات واکنش نشان داده و مدعی شده برایش اهمیتی نداره دیگران درباره او چه فکری می‌کنند.

اوزیل که سابقه ۴ فصل بازی در تیم فوتبال رئال مادرید را هم دارد  و توانسته با آن تیم قهرمان لیگ اسپانیا، سوپرکاپ اسپانیا و جام حذفی هم بشود، مصاحبه‌ای با روزنامه انگلیسی دیلی میل انجام داده است.

او در این مصاحبه این چنین گفته است: ببینید، می‌دانم افرادی هستند که مرا دوست دارند، اما طبیعتا افرادی هم هستند که از من متنفر هستند. همیشه واقعیت زندگی همین است. اما برای من افرادی که در دایره نزدیک به خودم هستند مهم هستند.

انتقادات از او زمانی شروع شد که اوزیل اعلام کرد از تیم ملی کشورش بازنشسته خواهد شد و دلیل این تصمیم را هم تبعیض در تیم ملی عنوان کرد: وقتی ما برنده بشویم من ژرمن هستم، اما وقتی ببازیم من می‌شوم یک مهاجر.

اوزیل در نهایت هم درباره وضعیت این روزهای باشگاه آرسنال با سرمربی جدیدش صحبت کرد: برای شخص من که همه‌چیز خوب پیش می‌رود، اما این بدین معنی نیست که من دست از تلاش برمی‌دارم. مهم‌ترین چیز این است که تیم در حال حاضر خوب کار می‌کند. باید ادامه دهیم و تشنه برد باشیم و پیشرفت کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yv6de

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل غیبت مسوت اوزیل در ترکیب آرسنال چیست؟