تاریخ انتشار: 1397/09/12 15:30
کد خبر: 119234

سرمربی ساوتهمپتون اخراج شد

باشگاه ساوتهمپتون سرمربی این تیم را به دلیل کسب نتایج ضعیف ناکامی در دور کردن «قدیس‌ها» از قعر جدول اخراج کرد.
سرمربی ساوتهمپتون اخراج شد

و به نقل از نشریه تلگراف انگلیس، در پی تساوی خانگی هفته جاری تیم فوتبال ساوتهمپتون در لیگ برتر انگلیس مقابل منچستریونایتد که باعث ماندن این تیم در منطقه سقوط جدول (رده هجدهم) شد، مدیران باشگاه با سرمربی این تیم مارک هیوز قطع همکاری کردند.

هیوز در 27 دیداری که به عنوان سرمربی با «قدیس‌ها» همکاری داشت، تنها 5 پیروزی کسب کرد و در این فصل از لیگ برتر تیمش در 14 بازی تنها 2 پیروزی داشت. مردان او در 12 بازی دیگر 10 بار شکست خوردند و دو بار هم مساوی کردند. این نتایج ضعیف سبب شد که ساوتهمپتون با 9 امتیاز جزو سه تیم پایین جدول باشند.

با اخراج هیوز، اکنون باشگاه ساوتهمپتون در جستجوی چهارمین سرمربی خود طی 4 سال اخیر است اما تا آن زمان کلوین دیوس، دستیار هیوز هدایت تیم را برعهده خواهد داشت.

تساوی شنبه شب ساوتهمپتون مقابل منچستریونایتد در سنت‌مری دهمین بازی بدون برد متوالی این تیم در این فصل بود. او در حالی اخراج شد که ساوتهمپتون چهارشنبه هفته جاری مصاف دشوار با تاتنهام خواهد داشت و شنبه هفته آینده نیز باید برابر کاردیف قرار بگیرد. او پس از کلود پوئل و مائوریسیو پیگرینو سومین سرمربی است که ساوتپهمتون از سال 2016 (بعد از جدایی رونالد کومان) اخراج می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6vye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول بهترین تیم انگلیسی در بین مدعیان