تاریخ انتشار: 1397/09/13 10:15
کد خبر: 119115

گریزمان:می‌خواهم جایی باشم که الان لوکا ایستاده است

فوتبال جهان - مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید می‌‌گوید از ناکامی‌اش برای تصاحب مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال آنقدرها ناراحت نیست اما فکر می‌کند به اندازه کافی برای بردن آن دلیل وجود داشته است.
گریزمان:می‌خواهم جایی باشم که الان لوکا ایستاده است

یک سال دیگر آنتوان گریزمان در کسب توپ طلای فرانس فوتبال ناکام ماند و این بار در رقابت لوکا مودریچ، ستاره خط میانی رئال مادرید مغلوب شد. او که پس از کاپیتان تیم ملی کرواسی و کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس سوم شد، در پاسخ به این سؤال که از ناکامی‌اش مأیوس نشده است، گفت: خیر. حتی جزو سه نامزد نهایی کسب این جام بودن هم افتخار بزرگی است و همینطور داشتن عنوان قهرمانی جهان.

گریزمان که تابستان امسال با فرانسه قهرمان جام جهانی شد، ادامه داد: من برای بردن توپ طلا در آینده روی کمک هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی و باشگاهی‌ام حساب می‌کنم و می‌خواهم جایی باشم که الان لوکا ایستاده است. من اما امسال افتخارات بزرگی مانند قهرمانی لیگ اروپا و جام جهانی کسب کردم. اینکه چه چیز دیگری باید انجام بدهم تا برنده توپ طلا شوم را نمی‌دانم.

مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید که امسال با این تیم قهرمان لیگ اروپا شد و با فرانسه جام جهانی را فتح کرد، طعنه‌ای هم به لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بابت عدم حضورشان در این مراسم زد و گفت: من اینجا در این مراسم هستم چون می‌خواستم و می‌بایست به تیمم و به هم‌تیم‌هایم و به تمام هم‌رشته‌ای‌های خود احترام بگذارم و اتفاقاً شب بزرگ و خوبی هم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2objgq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنده توپ طلا از قبل مشخص شده بود!