تاریخ انتشار: 1397/09/15 00:38
کد خبر: 118862

قیمت عجیب رو نام ایسکو

رئال‌مادرید به ایسکو اعلام کرده که حاضر است او را با چه قیمتی بفروشد. قیمتی که آنها روی ایسکو گذاشته‌اند بسیار بالاست و این هافبک به این ترتیب مجبور است در این باشگاه بماند.
قیمت عجیب رو نام ایسکو

ایسکو تا سال 2020، یعنی تا پایان فصل آینده با رئال قرارداد دارد و رئال تا زمانی که او وارد سال آخر قراردادش نشده، فعلا نیازی به فروش او ندارد.

مشکل این است که ایسکو نمی‌تواند جایی در برنامه‌های سانتیاگو سولاری پیدا کند. مربی از کارهایی که او انجام می‌دهد و حواشی او خسته شده و سران باشگاه هم نشان داده‌اند از این هافبک بااستعداد تیم‌شان حوصله‌شان سر رفته است.

بسیاری از بحث‌ها پیرامون وزن او است و افراد زیادی بر این باورند که او چاق شده اما در رختکن رئال‌مادرید، رفتار او نگران‌کننده بوده است. برخی از بازیکنان رئال از او در برابر خبرنگاران دفاع کرده‌اند و برخی دیگر حاضر نشده‌اند در این باره حرفی بزنند.

به دلیل شرایطی که پیش آمده، رئال‌مادرید به ایسکو اعلام کرده هر باشگاهی که بخواهد او را بخرد، باید مبلغ فسخ قراردادش را تمام و کمال بپردازد. این مبلغ در قرارداد ایسکو 700 میلیون یورو ذکر شده است. اگر اوضاع به همین ترتیب بماند، ایسکو مجبور است تا پایان قراردادش در رئال‌مادرید ماندنی شود، چراکه بسیار بعید است باشگاهی حاضر شود چنین مبلغی برای این بازیکن تیم ملی اسپانیا بپردازد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nagag

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره رئال فقط پیشنهاد سیتی را می‌پذیرد