تاریخ انتشار: 1397/09/15 10:52
کد خبر: 118846

والورده:امیدواریم سوارز در آینده هم درخشان ظاهر شود!

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل لئونسا در جام حذفی اسپانیا کوپا دل ری از ریکی پوئیگ ستاره‌ی جوان تیمش در این بازی ستایش کرد.
والورده:امیدواریم سوارز در آینده هم درخشان ظاهر شود!

بارسلونا دیشب در نوکمپ و در مرحله‌ی یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری به مصاف لئونسا رفت و با نتیجه‌ی 4-1 به پیروزی رسید تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت این مرحله لئونسا را 5-1 از میان برداشته و به مرحله‌ی بعدی صعود کند. ارنستو والورده سرمربی بارسا بعد از این بازی در گفتگو با خبرنگاران بیش از هر چیز از درخشش ریکی پوئیگ ستاره‌ی بسیار جوان تیمش که در این بازی فرصت پیدا کرده بود به میدان برود تعریف و تمجید کرد.

 

والورده بعد از بازی با ستایش از هافبک جوان تیمش که در این بازی توسط او به میدان فرستاده شده بود گفت:" این می‌تواند برای او اولین قدم در راه یک دوران حرفه‌ای موفق باشد. پوئیگ چه در زمان حمله و چه در زمان دفاع اعتماد به نفس زیادی دارد و همیشه مایل است رو به طرف جلو حرکت کند".

 

والورده که در این بازی بیشتر بازیکنانش تیمش را از تیم ب بارسلونا انتخاب کرده و به زمین فرستاده بود از درخشش آنها در زمین خوشحال و راضی بود. او بعد از بازی در مصاحبه‌ی مطبوعاتی‌اش گفت:" این برای آنها محک سختی بود. بازیکنان اغلب جوانی که بعضی‌ها برای اولین بار در استادیوم نوکمپ به میدان می‌رفتند. برای همین این بازی برایشان مسابقه‌ی خاص و ویژه‌ای بود".

 

والورده در ادامه به درخشش چند نفر از بازیکنان تیم اصلی بارسا در میدان اشاره کرد و گفت:" ما امیدواریم دنیس سوارز در آینده هم همینطور درخشان ظاهر شود. او امروز دو گل به ثمر رساند و در فاز تهاجمی فوق‌العاده فعال بود".

 

والورده همچنین از عملکرد منیر بازیکن دیگر خود تمجید کرد و گفت:" منیر سعی کرد حاکمیت ما بر میدان را اعمال کند و برای رسیدن به این هدف دوندگی فوق‌العاده‌ای داشت".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvbge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


والورده:قطعا مسی فردا بدون مشکل در تمرین خواهد بود