تاریخ انتشار: 1397/10/19 13:55
کد خبر: 114504

اعتراف بوفون؛ در یوونتوس افسرده شده بودم

جان‌لوئیجی بوفون می‌گوید در مقطعی از حضورش در یوونتوس دچار مشکل جدی شده بود.
اعتراف بوفون؛ در یوونتوس افسرده شده بودم

جان‌لوئیجی بوفون که در سال 2001 از پارما به یوونتوس پیوست و پس از 17 سال حضور در این تیم، در تابستان 2018 تورین را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرد، می‌گوید در اوایل حضورش در جمع راه‌راه پوشان تورین به نوعی دچار افسردگی شده بود.

بوفون 40 ساله در گفت‌وگو با مجله آمریکایی «وَنیتی فِیر» گفت: برای چند ماه نسبت به همه چیز بی‌حس شده بودم. اینطور به نظر می‌رسید که کسی حواسش به من نیست و تنها یک فوتبالیست بودم. درست مثل این بود که همه در مورد بوفون می‌پرسیدند و هیچکس نگران جی‌جی نبود. لحظات واقعاً دشواری بود.  

وی افزود: آن موقع تنها 25 ساله سن داشتم و روی موج موفقیت بودم اما یک روز پیش از یکی از بازی‌های‌مان در سری A نزد ایوانو بوردون، مربی دروازه‌ه‌بان‌های تیم رفتم و به او گفتم "ایوانو، آنتونیو چیمنتی (دورازه‌بان دوم تیم) را برای بازی دادن گرم کن. من حس خوبی برای بازی کردن ندارم".  من دچار حمله پانیک (حمله‌ اضطراب و ترس شدید) شده بودم و در شرایط بازی کردن، نبودم.

جان‌لوئیجی در ادامه اظهار داشت: اگر چنین چیزی را تجربه نمی‌کردم، اگر آن حس و آن آشفتگیِ حال نبود، شاید هرگز به چنین جایگاهی نمی‌رسیدم. در آن مطقع به این درک رسیدم که این می‌تواند نقطه عطفی در دوران زندگی باشد، مبنی اینکه یا تسلیم شوم و یا اینکه با اضطراب و کاهش اعتماد به نفسم مبارزه کنم. هرگز نترسیدم که اشک‌هایم را دیگران ببینند، اتفاقی که برایم افتاد و از این بابت خجالت هم نمی‌کشم.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا همچنین درباره آینده‌اش در رده باشگاهی خاطرنشان کرد: ایده من ادامه حضور در پاری‌سن‌ژرمن و یک سال دیگر بازی کردن است، البته اگر آنها هم موافق باشند. شاید بازی در سن 40 سالگی عجیب به نظر برسد، اما من اکنون رویاها و جاه‌طلبی بیشتری نسبت به 20 سالگی‌ام دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39o6lw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رابطه پوگبا و مورینیو دوستانه شده است