تاریخ انتشار: 1397/10/20 11:23
کد خبر: 114397

وداع تلخ PSG با جام اتحادیه

پاری سن ژرمن در شبی که تقریبا همه ستاره های خود را در اختیار داشت، اسیر اتفاقات عجیب داوری شده و با جام اتحادیه وداع کرد.
وداع تلخ PSG با جام اتحادیه

پیش بینی ها موید آن بود که پاری سن ژرمن امسال نیز همانند سالهای قبل مشکلی در فتح رقابت های داخلی فرانسه نداشته و احتمالا تنها دغدغه آنها لیگ قهرمانان خواهد بود اما گنگام، سد محکمی برای شاگردان توماس توخل بود و در نهایت کام هواداران پی اس جی در ابتدای سال جدید تلخ شد.

 

پاری سن ژرمن در حالی در این دیدار مغلوب گنگام شد که در این دیدار سه پنالتی علیه آنها اعلام شد که تبدیل شدن دو تای آن برای مقابله با گل نیمار کافی بود و فرصت فتح یکی از جام ها، به همین راحتی برای پاری سن ژرمن از دست رفت.

 

پی اس جی در نیمه اول علیرغم تلاش فراوان نتوانست به گل برسد و گرچه در نیمه دوم و با ورود کاوانی و وراتی، آهنگی هجومی به خود گرفت، اما در دقیقه 60 اولین پنالتی گنگام حاصل شد که توسط تورام از دست رفت.

 

با گل ضربه سر نیمار، پاری سن ژرمن فاصله ای با پیروزی نداشت اما VAR در دقیقه 81 به داد گنگام رسید که انگباکوتو آن را تبدیل به گل کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 93، سومین پنالتی علیه تیم توخل اعلام شد که این بار تورام در گل کردن آن موفق عمل کرد تا پاری سن ژرمن برای اولین بار از ژانویه 2014، بعد از برگزاری 45 بازی در جام حذفی و اتحادیه فرانسه، در یک دیدار مغلوب شده و فرصت فتح سه گانه داخلی را از دست بدهد.

 

اما پنالتی دقیقه 93 که در نهایت منجر به حذف تیم متمول فرانسوی شد، باعث عصبانیت شدید بازیکنان پاری سن ژرمن گردید و کاوانی، وراتی و نیمار به دلیل اعتراض شدید به داور با کارت زرد مواجه شدند، ما دیگر کار از کار گذشته بود و گنگام در نهایت موفق شد فاتح این دیدار جنجالی شود.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که فاصله در لیگ یک فرانسه به حدی است که پاری سن ژرمن قاعدتا مشکلی برای قهرمانی در این رقابت ها نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kwvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عملکرد خیره‌کننده نیمار در پاری سن‌ ژرمن