تاریخ انتشار: 1397/10/20 21:24
کد خبر: 114325

عکس | هجوم هندی‌ها و 11 هزار بلیت رایگان اماراتی

دومین دیدار مرحله گروهی در گروه اول بین امارات و هند از دقایقی دیگر در شرایطی آغاز خواهد شد که اتفاقات جالبی در خصوص بلیت فروشی این بازی رخ داده است.

تیم ملی هند در اولین بازی خود موفق شد با نتیجه 4 بر 1 تایلند را از پیش رو بردارد تا شور و شوق جالب توجهی بین فوتبالدوستان این کشور در خصوص این تیم رقم بخورد. آنها در آستانه بازی امروز خود برابر امارات به عنوان میزبان این بازی‌ها با حضور چند هزار نفره در صف خرید بلیت توجه علاقمندان به فوتبال را به خود جلب کردند.

این در حالی است که در خصوص تصویر دیگری که از این بازی منتشر شده، به در اختیار گذاشتن 11 هزار بلیت به تماشاگران اماراتی اشاره شده است.

تیم ملی امارات به عنوان میزبان این رقابت‌ها امیدوار است بتواند بعد از تساوی ناامید کننده مقابل بحرین در بازی اول اکنون شانس صعود به مرحله بعدی را مقابل تیم شگفتی‌ساز هند افزایش دهد و با توجه به برتری این تیم در بازی قبلی نمی‌خواهد مقابل آنها غافلگیر شود. بر همین اساس فدراسیون این کشور امروز 11 هزار بلیت به صورت رایگان در اختیار فوتبالدوستان و تماشاگران این دیدار قرار داد تا میزبان شانس خود برای صعود به مرحله بعدی را با حمایت آنها افزایش دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kwrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



هند یک پله پایین تر از تیم ملی ایران قرار گرفت!