تاریخ انتشار: 1397/10/22 10:30
کد خبر: 114190

روش های عجیب و غریب مورینیو برای ارتباط با بازیکنانش در زمان اخراج!

ستاره سابق تیم‌های چلسی و پورتو می‌گوید، ژوزه مورینیو در جریان یک بازی که از زمین اخراج شده بوده، برای ارتباط با بازیکنانش درون سبد لباسهای کثیف قایم می‌شود.
روش های عجیب و غریب مورینیو برای ارتباط با بازیکنانش در زمان اخراج!

استفاده ژوزه مورینیو از روشهای عجیب و غریب برای ارتباط با بازیکنان خود، در زمان‌هایی که توسط داور از بازی اخراج شده بوده و نمی‌توانسته کنار زمین حضور داشته باشد، موضوعی شناخته شده است. شاید به همین دلیل است که لقب آقای خاص، در کنار نام مورینیو به خوبی می‌نشیند. ولی مانیش، ملی‌پوش سابق پرتغال و ستاره سابق تیمهای پورتو و چلسی که در این دو تیم باشگاهی سابقه بازی زیر نظر مورینیو را دارد با ذکر خاطره‌ای از او نشان داد که مورینیو در این راه تا چه حد خلاق بوده است.

 

به گفته مانیش، در زمانی که مورینیو در پورتو مربی‌گری می‌کرده، زمانی که در یک بازی داور او را از زمین اخراج می‌کند، مورینیو برای برقراری ارتباط با بازیکنانش و حضور در رختکن تیم، در سبد لباسهای کثیف بازیکنان قایم می‌شود.

 

البته مورینیو در سال 2007 و در زمان بازی چلسی و بایرن مونیخ در جریان لیگ قهرمانان هم، زمانی که به دلیل محرومیت توسط یوفا نمی‌توانست بالای سر تیمش باشد باز هم از تکنیک قایم شدن درون سبد لباسهای کثیف استفاده کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgzo6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دفاع لوکاکو از دوران پسا مورینیو