تاریخ انتشار: 1397/10/23 10:22
کد خبر: 114069

توضیحات سرمربی بارسلونا در خصوص جذب بازیکن جدید

سرمربی بارسلونا مدعی شده به دنبال جانشینی برای «مونیر» است و توضیح داده بازیکنی که مد نظر اوست باید چه شرایطی داشته باشد.
توضیحات سرمربی بارسلونا در خصوص جذب بازیکن جدید

ارنستو والورده سرمربی تیم فوتبال بارسلونا درباره احتمال خرید یک مهاجم در ماه ژانویه صحبت کرده تا بتواند او را جانشین «مونیر»ی کند که این هفته از بارسلونا به سویا خواهد رفت. والورده گفته باشگاه چندین گزینه را مد نظر دارد.

سرمربی بارسلونا در این باره این چنین توضیح داده است: باید به این موضوع رسیدگی کنیم. طبیعی است که بعد از رفتن مونیر ما جای خالی داریم و باید ببینیم می‌توانیم بازیکنی جدید بیاوریم یا نه. اما باید به موضوع مالی این ترانسفر هم توجه زیادی داشته باشیم. بعد از بررسی‌ها باید ببینیم می‌توانیم بازیکنی را بیاوریم یا نه.

والورده همچنین مدعی شده اگر نتوانند مهاجمی را به خدمت گیرند بازیکنی را از تیم دوم بارسلونا به تیم اصلی منتقل خواهند کرد. هرچند که به این موضوع هم اشاره کرده که ابل رویز مصدوم است و رافا موجیکا محروم و هر دو بازی مقابل ایبار را از دست خواهند داد.

وقتی از سرمربی بارسا درباره شانس این تیم برای جذب آلوارو موراتا پرسیدند در پاسخ گفت: او بازیکن بزرگی است، اما برای تیمی قابل احترام بازی می‌کند.

بخش بعدی صحبت‌های او درباره سبک بازیکنی بود که دوست دارد به خدمت بگیرد: نمی‌دانم. در این شرایط کسی که به تیم می‌آید باید اول از همه این قابلیت را داشته باشد که خیلی سریع با تیم هماهنگ شود، مثل جیسون موریلو که با قراردادی ۶ ماهه به تیم آمد و خیلی سریع هم بازی کرد.

والورده در ادامه گفت: مهم است بدانند شرایط این تیم و این لیگ چطور است و خیلی سریع بتوانند در آن بازی کنند. اما اگر هیچ کس هم نباشد ما با داشته‌های خودمان ادامه خواهیم داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xg97z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولتیماتوم سرمربی بارسلونا به ستاره تیم