تاریخ انتشار: 1397/10/24 11:00
کد خبر: 113936

منتقد بزرگ پوگبا به تمجید از او پرداخت

گرم سونس، اسطوره باشگاه لیورپول که سالها است یکی از منتقدین بزرگ پل پوگبا بوده بعد از نمایش دیشب پوگبا در مقابل تاتنهام در یک تغییر موضع عجیب به تمجید از بازی ستاره فرانسوی پرداخت.
منتقد بزرگ پوگبا به تمجید از او پرداخت

گرم سونس، اسطوره باشگاه  لیورپول، که یکی از کارشناسان و صاحب‌نظران مهم فوتبال انگلیس به حساب می‌آید و در حوزه کارشناسی رسانه‌ای فوتبال فعالیت قابل توجهی دارد از مدتها پیش یکی از منتقدین همیشگی و سرسخت پل پوگبا بوده و بارها اعلام کرده ستاره فرانسوی به دلیل عدم نظم و انضباط هرگز نمی‌تواند به هافبکی درجه‌یک و در کلاس جهانی تبدیل شود.

اما بعد از آنکه پوگبا دیشب در جریان پیروزی 1-0 یونایتد مقابل تاتنهام نقش بسیار مهمی بازی کرد، سونس در یک تغییر موضع جالب توجه، به تمجید از پوگبا پرداخت.

 

سونس بعد از پیروزی یونایتد در ومبلی، در گفتگو با اسکای اسپرتز گفت:" من دو سال است که یک حرف را می‌زدم. چون من خودم هافبک بوده‌ام و نوع بازی هافبک‌ها و نمایش آنها در زمین برایم مهم است. اما با توجه به بازی پوگبا به خصوص در نیمه اول بازی امشب باید بگویم پوگبا که در یوونتوس زمانی با پیرلو همبازی بوده، این روزها قصد دارد شبیه او بازی کند و البته واقعیت این است که توانایی این را دارد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8ob8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظر پل پوگبا در مورد تاکتیک مورینیو در بازی
بازی کردن با تاکتیک مورینیو سخت بود