تاریخ انتشار: 1397/11/02 12:03
کد خبر: 112959

حکیمی:برای من کارواخال یک الگو بود

اشرف حکیمی، مدافع رئال مادرید که در حال حاضر به صورت قرضی در بروسیا دورتموند حضور دارد، مدعی شد که دنی کارواخال الگوی او بوده است.
حکیمی:برای من کارواخال یک الگو بود

کارواخال در سال 2012، رئال مادرید را ترک کرد و یک فصل در بایر لورکوزن حضور یافت و با درخشش در این تیم، رئال را مجاب کرد که او را بازگرداند و به مدافع اصلی تیم تبدیل کند. حکیمی که 20 سال دارد پس از یک سال حضور در تیم اصلی، رئال را به مقصد دورتموند به صورت قرضی ترک کرد و درخشش فوق العاده ای در این فصل به همراه این تیم داشته است. حال حکیمی تایید کرد که کارواخال در این تصمیم گیری الگوی او بوده است.

او گفت:" برای من کارواخال یک الگو بوده زیرا عملکرد او در دوران فوتبالی اش را مشاهده می‌کنم. او به فوتبال آلمان رفت و وقتی به باشگاه برگشت، حرفه ای شده بود و در ترکیب اصلی قرار گرفت و شاید من هم در همان مسیر قرار داشته باشم. من هم فکر می‌کنم که در همان مسیر هستم. چرا به دورتموند پیوستم؟ پیشنهاداتی از اسپانیا در اختیار داشتم ولی اینجا یک باشگاه تاریخی است که باور دارم به من کمک می‌کند رشد کنم و امیدوارم در همین مسیر قرار بگیرم. نمی‌دانم فصل بعد در کدام تیم خواهم بود ولی در حال حاضر، متمرکز هستم که در دورتموند خوب کار کنم و به تیم دیگری فکر نکنم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7wov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مدافع قرضی رئال مادرید؛ خواهان ماندن در دورتموند