تاریخ انتشار: 1397/11/17 01:22
کد خبر: 111063

راشفورد، بهترین گزینه برای جانشینی لوئیس سوارز

پاتریک کلایورت، مهاجم سابق باشگاه بارسلونا معتقد است که مارکوس راشفورد، بهترین گزینه برای جانشینی لوئیس سوارز خواهد بود.
 راشفورد، بهترین گزینه برای جانشینی لوئیس سوارز

 بارسلونا در خط حمله اش با حضور سوارز عملکرد بسیار خوبی داشته و مهاجم اروگوئه ای کمک فراوانی به موفقیت های اخیر این تیم کرده است. با این حال، او رفته رفته پا به سن می‌گذارد و بارسا به دنبال جانشینی برای‌اش است. از همین رو، پاتریک کلایورت، مارکوس راشفورد را به عنوان جایگزینی مناسب معرفی می‌کند.

اسطوره هلندی گفت:" من از مارکوس راشفورد خیلی خوشم می‌آید. جذب او کار بسیار دشواری است ولی او بازیکن خوبی است. بازیکنان زیادی نیستند که بتوانند در بارسلونا بازی کنند. شاید پیر امریک اوبامیانگ بتواند بازی کند ولی بازیکنان زیادی نیستند. شاید برخی بازیکنان که در لالیگا بازی کرده اند، بازیکنان جوان لالیگا قادر به بازی در بارسا باشند. ولی به نظر من، مارکوس بهترین گزینه است."

راشفورد در زمان حضور لوئیس فان خال برای اولین بار در پیراهن شیاطین سرخ به میدان رفت و خیلی زود با درخششی که داشت، جایش را در ترکیب تیم پیدا کرد. هر چند تحت هدایت مورینیو به او کمتر فرصت داده می‌شد ولی با حضور سولسشر بار دیگر راشفورد در ترکیب یونایتد قرار گرفت و در 10 بازی تحت هدایت سرمربی نروژی، 6 گل به ثمر رسانده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ob8gv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ال کلاسیکو با طعم جام حذفی/غول های اسپانیا اینبار در کوپا دل ری به هم رسیدند
پیش بازی بارسلونا - رئال مادرید؛