تاریخ انتشار: 1397/11/19 11:48
کد خبر: 110829

الخلیفی: ما با ایران دوست هستیم نه عربستان

پیشکسوت فوتبال قطر و سردبیر روزنامه استاد الدوحه به گزارش رسانه های عربستانی مبنی بر روابط خاص قطر با ایران و میزبانی از این تیم پیش از آغاز جام ملت های آسیا واکنش نشان داد.

 ماجد الخلیفی درباره میزبانی فدراسیون فوتبال قطر از تیم ملی ایران پیش از آغاز جام ملت های آسیا 2019 و ارتباط خاص میان 2 کشور که باعث انتشار گزارش هایی در رسانه های عربستانی شده است اظهار داشت: دوحه میزبان ایران پیش از آغاز جام ملت های آسیا بود و چنین اقدام مشابهی برای بسیاری از دیگر تیم های شرکت کننده این رقابت ها نیز صورت گرفت. کجای این کار دارای اشکال و ضرر است. این اقدام نوعی مهربانی برای قطر محسوب می شود و نه برای عربستان.

این بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال قطر و سردبیر روزنامه استاد الدوحه درباره فشارهای امارات روی قطری ها پیش از و در زمان میزبانی از جام ملت های آسیا 2019 گفت: این فشارها قبل از آغاز رقابت ها با ممنوعیت سفر قطری ها به امارات برای حمایت از تیم ملی کشورشان انجام شده بود. امارات همچنین ابتدا مانع پرواز سعود المهندی، رئیس قطری کمیته سازماندهی جام ملت ها به ابوظبی شده بود. در بخش رسانه ای نیز شاهد بودیم که به خبرنگاران قطر اجازه ورود ندادند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ap6le

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان بازگشت طارق همام به ایران مشخص شد