تاریخ انتشار: 1397/11/19 23:06
کد خبر: 110748

نیکو کوواچ جواب کارلوس کی روش را داد

نیکو کوواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ، پاسخ اولین مصاحبه کارلوس کی روش در کسوت هدایت تیم ملی کلمبیا را داد.
نیکو کوواچ جواب کارلوس کی روش را داد

کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی و سابق تیم ملی ایران که به تازگی هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده گرفته است، مدعی شد خامس رودریگز ستاره 27 ساله بایرن مونیخ که در فصل جاری بارها نیمکت نشین بوده، برای رسیدن به مرز آمادگی باید مرتب در ترکیب قرار بگیرد و کواچ نیز در پاسخ اذعان داشت خامس هرگاه آماده باشد این اتفاق رخ خواهد داد.

خامس رودریگز که در حال حاضر مشهورترین ستاره تیم ملی کلمبیا است، در فصل جاری تنها در شش بازی در ترکیب ثابت باواریایی ها قرار گرفته و نیمکت نشینی های متوالی باعث شده اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی او در پایان فصل و انتقال به تیم هایی چون یوونتوس و یا بازگشت به رئال مادرید منتشر شود.

خامس در اوایل فصل با نیکو کوواچ درگیر شد و بسیاری این اتفاق را دلیل نیمکت نشینی های او می دانند اما سرمربی کروات بایرن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با شالکه، حضور خامس در ترکیب را تنها منوط به آمادگی وی دانست.

مصاحبه اخیر کارلوس کی روش در مورد خامس رودریگز: "من قبلا نیز گفته ام که خامس رودریگز بازیکن فوق العاده ای است. ما تصمیم گرفتیم تا پس از سپری کردن دوران مصدومیت طولانی، شرایط را برای او آسان تر و سبک تر کنیم.

زمانی که شرایط خامس مناسب باشد، او مانند دیدار در برابر هرتا در ترکیب اصلی بایرن مونیخ قرار گرفته و اتفاقا نمایش فوق العاده ای هم ارائه می دهد؛ از نظر من این بهترین استدلال برای انتخاب خامس در ترکیب است."

شرایط مانوئل نویر: "آخرین تصمیم همیشه با خود بازیکن است. ما با او قبل از دیدار با هرتابرلین صحبت کردیم اما خود نویر گفت هنوز آماده بازی کردن نیست و احتمالا برای بازی فردا نیز نویر در دسترس نخواهد بود. ما منتظر خواهیم ماند تا شرایط نویر را بررسی کنیم و تا زمانیکه خودش اذعان به آمادگی نکند از او استفاده نخواهیم کرد."

وضعیت مصدومیت آرین روبن: "او می خواهد با آمادگی کامل به میادین باز گردد اما متاسفانه هنوز این اتفاق رخ نداده است و روبن نیز آماده بازی کردن نیست."

 

منبع: فورفورتو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45oqjx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستیاران کی روش در تیم ملی کلمبیا مشخص شد