تاریخ انتشار: 1397/11/22 10:39
کد خبر: 110514

سانچس:رویای فتح لیگ قهرمانان اروپا را در سر دارم!

الکسیس سانچس، مهاجم ستاره منچستریونایتد، می‌گوید رویای فتح لیگ قهرمانان اروپا را در سر دارد و می‌خواهد با هم‌تیمی‌هایش در یونایتد این رویا را به واقعیت تبدیل کند.
سانچس:رویای فتح لیگ قهرمانان اروپا را در سر دارم!

درحالیکه منچستریونایتد برای رویارویی با پاری سن ژرمن در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شود، الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی این تیم، که پیش از این با پیراهن بارسلونا در فتح چمپیونزلیگ ناکام مانده می‌گوید قهرمانی در لیگ قهرمانان رویای است و او و هم‌تیمی‌هایش در یونایتد مصمم هستند این رویا را به واقعیت تبدیل کنند.

سانچس از ژانویه سال گذشته که باشگاه آرسنال را ترک کرد و به یونایتد پیوست، تا کنون نتوانسته آنطور که از او انتظار می‌رفته ظاهر شود ولی ستاره شیلیایی می‌گوید عزم خود را جزم کرده تا با حداکثر توانش به یونایتد برای موفقیت در لیگ قهرمانان کمک کند.

سانچس در آستانه بازی رفت یونایتد و PSG در یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد به روزنامه میرر گفت:" لیگ قهرمانان رویای همه فوتبالیست‌ها است. من در بارسلونا با این رویا زندگی کرده‌ام و می‌دانم چه طعمی دارد. امیدوارم یک روز بتوانم این جام را فتح کنم. به خصوص اینجا در اولدترافورد".

سانچس در ادامه گفت:" ما از مرحله گروهی صعود کرده‌ایم و حریف بعدی‌مان PSG است. بازی سختی است ولی در 180 دقیقه فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد".

 

سانچس در ادامه خاطرنشان کرد:" یونایتد باشگاهی است با تاریخی خارق‌العاده که می‌تواند هر حریفی را از پیش رو بردارد. اگر در اولدترافورد گل نخوریم و بازی را ببریم، به نظر من در بازی برگشت کارمان برای صعود خیلی راحت خواهد شد. ما می‌توانیم از پس این کار برآییم. این تیم یونایتد شانس زیادی برای گلزنی در پاریس دارد".

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nlmjo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بهانه مضحک ستاره یونایتد برای افتش در این تیم