تاریخ انتشار: 1397/11/22 13:03
کد خبر: 110496

بایرن مونیخ از جو استادیوم آنفلید نمی‌ترسد!

مانوئل نویر، دروازه‌بان و کاپیتان اول بایرن مونیخ، در آستانه دیدار این تیم با لیورپول در لیگ قهرمانان می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش از جو خاص ورزشگاه آنفیلد ترسی ندارند.
 بایرن مونیخ از جو استادیوم آنفلید نمی‌ترسد!

مانوئل نویر، سنگربان و کاپیتان بایرن مونیخ که هفته آینده در دیدار این تیم مقابل لیورپول در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، اولین شب اروپایی خود در آنفیلد را تجربه خواهد کرد می‌گوید بایرن مونیخ از جو استادیوم آنفلید نمی‌ترسد.

شبهای اروپایی آنفیلد یکی از پدیده‌هایی است که لیورپول به آن می‌بالد. سرخ‌پوشان بندر لیورپول معتقدند هواداران پرشور این تیم به خصوص در شبهایی که تیم محبوب‌شان در رقابتهای اروپایی به میدان می‌روند فضایی در استادیوم آنفیلد خلق می‌کنند که در دنیا بی‌نظیر است. لیورپول تنها در دورانی که سکان هدایتش در دستان یورگن کلوپ آلمانی بوده، موفق شده در آنفیلد از پس غولهایی مثل رم، پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند برآید.

بایرن مونیخ تا اینجا تنها غول اروپایی است که در چارچوب رقابتهای چمپیونزلیگ در آنفیلد با لیورپول روبرو نشده است. اما مانوئل نویر، کاپیتان باواریایی‌ها می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش از لیورپول و آنفیلد نمی‌ترسند. نویر در این باره گفت:" ما چیزهای زیادی از جو آن ورزشگاه شنیده‌ایم. هر کسی که فوتبال تماشا کند می‌داند جو آنفیلد خاص است. به نظر من دو تیم بزرگ در آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت و نتیجه بازی از پیش مشخص نیست".

نویر در ادامه گفت:" لیگ قهرمانان برای ما خیلی مهم است. ما به مرحله حذفی رسیده‌‌ایم و این دو بازی برای ما حکم دو فینال را دارد. ما از اینکه قرار است در استادیوم آنها بازی کنیم خوشحالیم".

نویر در ادامه اظهاراتش گفت:" من اولین بار است که در آنفیلد به میدان می‌روم و بی‌صبرانه منتظر این تجربه هستم. امیدوارم برای ما شب فوق‌العاده‌ای باشد ولی خب البته همه چیز به نتیجه بازی بستگی دارد".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457nmq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر سرخپوشان بعد از مدت ها دوری در مستطیل سبز حاضر شد