تاریخ انتشار: 1397/11/22 13:47
کد خبر: 110490

سوارس: تِراِشتگن بازیکنی مهم برای ما است

لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا معتقد است او و هم‌تیمی‌هایش در تقابل با بیلبائو فاقد ارتباط لازم با یکدیگر بودند.
سوارس: تِراِشتگن بازیکنی مهم برای ما است

لوئیس سوارس در پی توقف بدون گل شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا در خانه اتلتیک بیلیائو در هفته بیست‌وسوم لالیگای اسپانیا گفت: ما نیمه اول فاقد ارتباط لازم با یکدیگر بودیم. باید به این موضوع اشاره کنیم چون مالکیت توپ را خیلی زیاد از دست دادیم و در زمین خیلی با هم صحبت نکردیم و همین جزییات است که باعث می‌شود شرایط علیه ما شود.

مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما در میانه راه یک برنامه فشرده از بازی‌ها هستیم و در این بازی هم کفه ترازو هم به سوی اتلتیک بیلبائو سنگینی کرد چون آنها خودشان را بهتر برای این بازی آماده کرده بودند. با این وجود هر دو تیم موقعیت‌های زیادی در این بازی خلق کردند، بنابراین نمی‌دانم که آیا نتیجه تساوی عادلانه بود یا خیر چون هر دو تیم می‌توانستند در این دیدار به پیروزی برسند.

سوارس در پایان در خصوص عملکرد دروازه‌بان آبی‌واناری‌ها که در این دیدار چندین واکنش خوب از خود نشان داد، خاطرنشان کرد: تِراِشتگن نشان داد که چرا یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان است. او بازیکنی مهم برای ما است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqxly

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظر جالب دنی آلوز در مورد فینال لیبرتادورس در اسپانیا