تاریخ انتشار: 1397/11/22 18:09
کد خبر: 110458

خبر خوب نویر برای هواداران بایرن مونیخ

دروازه‌بان تیم فوتبال بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد که به بازی با لیورپول در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

مانول نویر اطمینان دارد که به بازی بایرن مونیخ مقابل لیورپول در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید، دیداری که سه‌شنبه هفته آینده (۱۹ فوریه/ ۳۰ بهمن ماه) به میزبانی سرخپوشان مرسی‌ساید از باواریایی‌ها در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد. دروازه‌بان ملی‌پوش سرخپوشان مونیخی اخیراً پیش از بازی با بایرلورکوزن در تمرین بایرن مونیخ از ناحیه انگشت شست دست دچار آسیب‌دیدگی شد و به همین خاطر در سه بازی اخیر نتوانسته در درون دروازه این تیم بایستد.

نویر ۳۲ ساله در گفتگو با شبکه تلویزیونی «ESPN» گفت: وضعیت خوبی دارم و اوضاع بد نیست. به نظرم تیم پزشکی بایرن مرا به دروازه تیم خواهد رساند و اگر همه چیز در تمرینات خوب پیش برود، در بازی با لیورپول در درون دروازه خواهم بود. همه ما مثبت فکر می‌کنیم و فکر می‌کنم در بازی با لیورپول در درون دروازه خواهم ایستاد.

وی افزود: این اولین بازی است که من می‌توانم در آنفیلد انجام دهم و به دنبال بازی در این ورزشگاه هستم. چیز‌های زیادی در مورد جو ورزشگاه آنفیلد شنیده‌ایم و همه کسانی که فوتبال را تماشا می‌کنند، می‌دانند که این ورزشگاه چقدر خاص است. به نظرم ما شاهد دو بازی فوق‌العاده از این دو تیم خواهیم بود.

نویر ادامه داد: لیگ قهرمانان برای ما اهمیت بالایی دارد. ما در مرحله حذفی هستیم و به دو بازی رفت و برگشت هم به چشم دو دیدار فینال نگاه می‌کنیم. خوشحال هم هستیم که در ورزشگاه خانگی لیورپول بازی خواهیم کرد. امیدوارم شب فوق‌العاده‌ای برای ما شود، البته این بسته به نتیجه بازی هم دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jwakl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اقدام عجیب هواداران بایرن برای دیدار با رئال مادرید