تاریخ انتشار: 1397/12/18 10:22
کد خبر: 107306

آلگری:یوونتوس حالا قهرمانی را نزدیک‌تر به خود می‌بیند

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی 4-1 تیمش مقابل اودینزه در هفته بیست و هفتم سری آ گفت یوونتوس حالا دیگر قهرمانی را نزدیک‌تر از هر زمان دیگری در مقابل خود می‌بیند.
آلگری:یوونتوس حالا قهرمانی را نزدیک‌تر به خود می‌بیند

یوونتوس دیشب در بیست و هفتمین هفته از رقابتهای سری آ موفق شد در خانه خود با نتیجه 4-1 بر اودینزه پیروز شود تا با 75 امتیاز صدرنشینی خود را مستحکم‌تر کرده و به روند بدون شکست خود در سری آ ادامه دهد. مکس الگری، سرمربی یووه، بعد از این بازی گفت تیمش حالا قهرمانی را بیش از هر زمان دیگری به خود نزدیک می‌بیند.

الگری بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" ما یک بازی عالی انجام دادیم و 4-1 پیروز شدیم. کین امروز دو گل زد و ما به بازیکنان جوان زیادی بازی دادیم. نیکولوسی امروز اولین بازی خود را برای ما انجام داد. امشب، یک شب فوق‌العاده بود. ما تا روز سه‌شنبه که با اتلتیکو بازی خواهیم داشت زمان خوبی داریم و برای آن بازی آماده خواهیم شد".

سرمربی یوونتوس در ادامه صحبت‌هایش درباره شرایط یووه در لیگ قهرمانان گفت:" از وقتی من به عنوان سرمربی یووه منصوب شدم، لیگ قهرمانان همیشه یکی از هدفهای ما بوده. اما اگر کسانی بگویند حذف یوونتوس از آن رقابتها ناکامی خواهد بود، این حرف به نظر من درست نیست".

آلگری در ادامه گفت:" سطح کلی لیگ قهرمانان بالا رفته و ما روز سه‌شنبه تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد. اگر صعود کنیم که فبها المراد. و اگر حذف شویم سال آینده دوباره تلاش خواهیم کرد".

آلگری در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" ما هر سال به مرحله حذفی راه پیدا کرده‌ایم. باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bn8ne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری:شکستن رکورد کونته غیر ممکن به نظر می رسد