تاریخ انتشار: 1397/12/22 18:19
کد خبر: 106756

یاران گوچی از پس کاوازاکی بر نیامدند!

تیم اف سی سیدنی استرالیا در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن به کاوازاکی باخت تا وضعیت خوبی برای صعود نداشته باشد.
یاران گوچی از پس کاوازاکی بر نیامدند!

از هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم اف سی سیدنی در ژاپن به مصاف کاوازاکی رفت و در پایان با دریافت گل در دقایق پایانی شکست خورد و نتوانست امتیازی با خود به استرالیا ببرد.

کاوازاکی که در هفته اول مسابقات با یک گل مغلوب شانگهای شد به دنبال برد در این مسابقه و افزایش شانس صعود خود بود. اف سی سیدنی هم در دیدار اول و خانگی خود برابر اولسان هیوندای کره با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد و هدفی جز کسب امتیاز از این دیدار نداشت. به همین دلیل این مسابقه با نمایش هجومی کاوازاکی شروع شد و آن‌ها در همان نیمه اول فرصت داشتن کار را یکسره کنند که درخشش دروازه‌بان و بدشانسی بازیکنان این تیم مانع خطرآفرینی شد. هم‌چنین سیدنی هم در دو موقعیت می‌توانست بر روی ضد حمله موقعیت داشته باشد که همه آن‌ها از دست رفت.

با شروع نیمه دوم فشار کاوازاکی برای ثبت گل برتری افزایش یافت. به همین دلیل در دقیقه 67 با تصمیم سرمربی سیدنی، رضا قوچان نژاد به جای آلکس بروکسه وارد زمین شد تا قدرت خط حمله تیمش را افزایش دهد. تا اینکه در دقیقه 83 سرانجام تلاش بازیکنان میزبان نتیجه داد و سایتو قفل دروازه سیدنی را گشود. از داخل محوطه جریمه و سمت راست ناکامورا سانتر کوتاهی را ارسال کرد و مهاجم جوان این تیم با ضربه بغل پا توپ را به قعر دروازه فرستاد.

کاوازاکی با این برد سه امتیازی شد و در رده دوم گروه H قرار گرفت و سیدنی هم با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ewopa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از قوچان نژاد استفاده خواهم کرد/مرا وسوسه کرد!