تاریخ انتشار: 1398/01/20 17:57
کد خبر: 104063

آخرین فصل حضور کاوانی در پاری سن ژرمن

ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه ای به نظر آخرین فصل حضورش در باشگاه پاری سن ژرمن را پشت سر می گذارد.

کاوانی زمانی زیر سایه زلاتان در پی اس جی قرار داشت اما با انتقال این ستاره سوئدی به منچستریونایتد، او تبدیل به مهاجم شماره یک باشگاه شد تا اینکه نیمار سال 2017 با قراردادی هنگفت از بارسلونا به پی اس جی پیوست. از آن زمان کاوانی زیر سایه نیمار و حتی کیلیان امباپه قرار داشته است.

او علی رغم گلزنی های فراوان در فصول گذشته، امسال اغلب با مصدومیت دست به گریبان بوده و گفته می شود که تابستان در فهرست فروش باشگاه قرار خواهد داشت.

طبق ادعای "Le10Sport"، هدف سران پی اس جی از فروش کاوانی، تامین بخشی از هزینه جذب فیلیپه کوتینیو از بارسلونا است. ستاره برزیلی از زمان پیوستنش به بارسا نتوانسته درخشش سابق را داشته باشد و قیمت او نیز کاهش قابل توجهی داشته است.

توماس توخل، سرمربی پی اس جی روز گذشته در نشست خبری خود تایید کرد که تابستان شاهد ورود سه یا چهار بازیکن جدید به پی اس جی خواهیم بود و اینکه برای او کیفیت فنی بازیکن، ارزشی بالاتر از قیمت او دارد.

کوتینیو که دوستی صمیمانه ای با نیمار دارد، می تواند در پی اس جی به همان بازیکن درخشان لیورپول تبدیل شود. فشارها و توقعات بالایی که از کوتینیو در بارسلونا می رود، به شدت روی کیفیت او تاثیرگذار بوده اند و شاید جدایی برای او بهترین راه حل باشد. کوتینیو زمستان گذشته با 160 میلیون یورو از لیورپول به بارسا پیوست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ol9vo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



انتقام PSG از بارسلونا/بمبی دیگر در راه است؟