تاریخ انتشار: 1398/01/22 17:00
کد خبر: 103811

لیونل مسی برای دیدار بعدی مشکلی ندارد؟

لیونل مسی دیشب در جریان بازی با منچستریونایتد، دچار مصدومیت و خونریزی از ناحیه بینی شد.

به نقل از آاس، اواسط نیمه اول بازی بود که بر اثر برخورد بین اسمالینگ و مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسا نقش بر زمین شد. برخوردی که باعث مصدومیت خونین او شد و برای دقایقی، خونریزی او باعث نگرانی مجموعه بارسلونا شده بود. حتی این گمان می رفت که داور به مسی اجازه بازی ندهد.

دکتر پرونا، پزشک بارسلونا بلافاصله وارد زمین شد و سعی داشت خونریزی را متوقف کند. مسی روی زمین بود و به نظر خونریزی قصد توقف نداشت. در نهایت داور به پزشک بارسا دستور داد که ادامه کار را در کنار زمین پی بگیرد.

نگرانی در بارسلونا به اوج رسیده بود و گمان می رفت که مسی به دلیل شکستگی بینی دیگر قادر به ادامه بازی نخواهد بود ولی دکتر پرونا با استفاده از یک پماد مخصوص، موفق به مهار خونریزی شد. او با تزریق یک ژل مخصوص به بینی مسی خیلی زود توانست او را برای ادامه بازی، مهیا کند. ژلی با محتویات گلیسین و کلسیم که به سرعت باعث انعقاد خون شده و در خونریزی های بینی شدید مورد استفاده قرار می گیرد.

مسی هرچند به میدان برگشت اما به دلیل تورم بینی دیگر نتوانست بازی همیشگی خود را ارائه دهد ولی با این وجود بارسا توانست برتری یک گله خود را تا به پایان حفظ کند. قرار است امروز آزمایشات بیشتری روی مسی انجام شود اما آنچه مسلم است اینکه بینی او دچار شکستگی نشده و این خبر بسیار خوبی برای بارسلونا و هوادارانش است.

این احتمال بالاست که مسی در بازی شنبه شب مقابل اوئسکا استراحت کرده و سرحال به بازی برگشت با یونایتد برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kx5m8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 والورده: مثل همیشه از مسی انتظار زیادی داریم!