تاریخ انتشار: 1398/01/25 09:42
کد خبر: 103504

رقابت گروه های بزرگ تجاری برای خرید چلسی

به گزارش دیلی‌میل، سه گروه بزرگ تجاری برای خرید باشگاه چلسی اعلام آمادگی کرده‌اند و به این ترتیب مسابقه‌ای 2.5 میلیارد پوندی برای خرید این باشگاه انگلیسی آغاز شده است.

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد سه گروه بزرگ تجاری برای خرید این باشگاه انگلیسی به قیمت احتمالی 2.5 میلیارد پوند با این باشگاه وارد مذاکره شده‌اند.

بر اساس این گزارش دو گروه از این سه گروه، کنسرسیوم‌های مالی بزرگ آمریکایی و آسیایی هستند و از متقاضی سوم به عنوان جیم رتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیایی نام برده شده است. رئیس باشگاه چلسی، بروس باک اخیراً گفته بود رومن آبراموویچ، مالک باشگاه به چلسی وفادار است و با اینکه دیگر برای تماشای بازی‌های این تیم به استادیوم نمی‌آید ولی قصدی برای فروش چلسی ندارد.

اما دیلی‌میل می‌گوید از منابع خود دریافته که مقامات باشگاه چلسی در هفته‌های اخیر با هر سه طرف خواهان خرید باشگاه مذاکراتی انجام داده‌اند.

از ماه مه سال 2018 که ویزای ورود به انگلستان به رومن آبراموویچ، مالک چلسی داده نشد او دیگر در هیچیک از بازی‌های چلسی در استادیوم حاضر نشده است. این میلیاردر 53ساله روس، بعد از آن محل زندگی‌اش را از انگلیس به کشور دیگری تغییر داد.

آبراموویچ در سالهای اخیر اما از پمپاژ پول به باشگاه چلسی خودداری نکرده و سال گذشته تنها 75 میلیون پوند به این باشگاه تزریق کرده است. کل مبلغ سرمایه‌گذاری آبراموویچ در چلسی در حال حاضر به چیزی در حدود 1.25 میلیارد پوند بالغ می‌شود و او قصد دارد در صورت فروش باشگاه، مبالغی بیشتر از این سرمایه‌گذاری و سود حاصل از آن را دریافت کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bmee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی لیورپول-چلسی