تاریخ انتشار: 1398/01/25 10:25
کد خبر: 103498

پیشنهاد جدید منچستریونایتد به ستاره تاتنهام

روزنامه انگلیسی میرر مدعی شد که منچستریونایتد قصد دارد برای انتقال کریستین اریکسن، ستاره تاتنهام به این باشگاه، دستمزد او را سه برابر کرده و دستمزد هفتگی 240هزار پوندی به او پیشنهاد دهند.

اساس ادعای روزنامه میرر، باشگاه منچستریونایتد عزم خود را برای انتقال کریستین اریکسن، ستاره تاتنهام به این تیم، در فصل تابستان پیش رو جزم کرده و برای اینکه خیالش از انتقال اریکسن راحت باشد تصمیم گرفته برای اغوای او پیشنهاد سه برابر کردن دسمتزد فعلی‌اش در تاتنهام را مطرح کند.

اریسکن در حال حاضر در تاتنهام هر هفته 80هزار پوند دستمزد می‌گیرد که در مقایسه با دیگر بازیکنانی که در لیگ برتر شاغل بوده و در حد و اندازه او هستند، دستمزد چندان بالایی به حساب نمی‌آید.

یونایتد از منابع مالی کافی برای پرداخت دستمزد هفتگی 240هزار دلاری به اریکسن برخوردار است ولی مدیران این باشگاه می‌دانند که برای جذب ستاره دانمارکی، ابتدا باید دنیل لیوای، رئیس باشگاه تاتنهام را متقاعد کنند که اجازه خروج او از باشگاه را صادر کند.

میرر می‌گوید اریکسن که سال آینده وارد آخرین سال قرارداد خود با تاتنهام می‌شود در حال حاضر همه گزینه‌ها را باز نگه داشته و از اظهارنظر در این باره خودداری کرده است. رئال مادرید که پل پوگبا و ادن هازارد را هدفهای اصلی نقل و انتقالات تابستانی خود تعریف کرده هم از سوی دیگر، وضعیت قرارداد اریکسن را به دقت زیر نظر دارد.

تاتنهام می‌داند که اگر به اندازه ارزش واقعی اریکسن به او دستمزد ندهد یا با انتقال او در تابستان امسال موافقت نکند سال آینده به اجبار او را در یک انتقال آزاد از دست خواهد داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279wb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



طرح جالب بلیچر ریپورت به بهانه پیروزی یونایتد+عکس