تاریخ انتشار: 1398/01/27 14:56
کد خبر: 103225

روزی که دخیا مقابل مسی گلبارن شد

روزی که دخیا مقابل مسی گلبارن شد

به نقل از آاس، هواداران بارسا برای قطعی کردن صعود به نیمه نهایی امیدوارند تا لیونل مسی بدرخشد و پس از شش سال به ناکامی های خود در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پایان دهد. مسی از سال 2013 که در یک چهارم نهایی توانست دروازه پی اس جی را باز کند، دیگر نتوانسته در این مرحله گلزنی کند.

در سوی مقابل نیز هواداران یونایتد به داوید دخیا دل بسته اند تا با واکنش های فوق العاده خود مانع از گلزنی بازیکنان بارسا به خصوص مسی شود؛ اما گلر اسپانیایی خاطرات خوش اندکی از رویارویی با بارسا و مسی دارد.

اولین بار 14 فوریه 2010 بود که او به عنوان دروازه بان اتلتیکو برابر بارسا قرار گرفت و تیمش برتری 2-1 را جشن گرفت. در دو بازی بعدی در فصل 11-2010 اتلتیکو بازی رفت را در ویسنته کالدرون با نتیجه 1-2 واگذار کرد. مسی و پیکه زنندگان گل بارسا بودند. در بازی برگشت که پنج فوریه 2011 برگزار شد نیز بارسا به لطف هت تریک لیونل مسی موفق شد اتلتیکو را مغلوب کند و دخیا با خاطره ای تلخ به خانه بازگشت.

دخیا در بازی های ملی برابر مسی تاکنون قرار نگرفته است. در برتری 6-1 سال گذشته اسپانیا برابر آرژانتین، دخیا گلر لاروخا بود ولی مسی در آن مسابقه به میدان نرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368rje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نتیجه نهایی آزمایشات پزشکی روی بینی مسی