تاریخ انتشار: 1398/02/03 16:55
کد خبر: 102389

نباید اینطور باشد که همه نگاه ها در تیم به مسی باشد

کلودیو کانیگیا، اسطوره فوتبال آرژانتین از پائولو دیبالا خواست تا مسئولیت بیشتری در آلبی سلسته قبول کند.

پائولو دیبالا در پالرمو بود که به شهرت رسید و سپس راهی یوونتوس شد. او در چند سال اخیر حضوری پرنوسان در یووه داشته و برخی مواقع ستاره اول تیمش بوده و برخی مواقع نیز روی نیمکت، تماشاگر بازی هم تیمی هایش بوده است. فصل جاری و با ورود رونالدو، نقش دیبالا در یوونتوس کمتر از گذشته نیز شده است و برخی معتقدند او تحت تاثیر رونالدو افت کرده است.

دیبالا در تیم ملی آرژانتین نیز زیر سایه مسی قرار دارد. او 19 بازی ملی انجام داده و تنها یک گل برابر مکزیک در دیداری دوستانه به ثمر رسانده است.

کلودیو کانیگیا، ستاره سابق بوکاجونیورز و تیم ملی آرژانتین در مصاحبه با فاکس اسپورتس و خطاب به دیبالا گفت:« دیگر کی می خواهی خودت را نشان دهی؟ 25 سال داری، در یوونتوس شماره 10را به تن می کنی و در دنیا تو را به عنوان بازیکنی بزرگ می شناسند. دوست دارم در تیم ملی هم بدرخشی و نقش بیشتری را بر عهده بگیری.»

کانیگیا ادامه داد:« دیبالا بازیکن بزرگی است. مطمئنم که پسر خوبی هم است ولی در 25 سالگی او باید بازی های ملی بیشتری انجام می داد. او باید خودش را نشان دهد و به مربیان ثابت کند که شایسته فیکس بازی کردن در تیم ملی است. من دید مثبتی هم به دیبالا دارم و هم به جیوانی لوسلسو(ستاره بتیس).

اینها اگر در سه یا چهار بازی ملی بدرخشند، در ادامه، هم بازی های فوق العاده ای برای آرژانتین انجام خواهند داد و اعتماد به نفس شان بالاتر می رود. نباید اینطور باشد که همه نگاه ها در تیم به مسی باشد. اگر مسی در 30 متری است و بازی باید در جناح چپ دنبال شود، نباید جهت بازی را فقط به خاطر مسی عوض کرد.

اگر دیبالا نقش مهمتری در تیم ملی بر عهده بگیرد، او می تواند فشار از روی مسی را بردارد. زمان مارادونا این وظیفه را بوروچاگا و والدانو ایفا می کردند و دیگو در تیم ملی فشار کمتری روی خود احساس می کرد. دیبالا باید چنین مسئولیتی را بر عهده بگیرد.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwpy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملاقات خصوصی سیمئونه و دیبالا در مادرید!