تاریخ انتشار: 1398/02/19 15:35
کد خبر: 100754

مورینیو:آژاکس مثل بازی با ویتسه با تاتنهامی‌ها رفتارکرد

آقای خاص فوتبال جهان معتقد است آژاکس آمستردام می‌توانست فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شود به شرطی بعد ازبرتری مقابل هاتسپری‌ها،‌بازی منطقی انجام می‌داد.
مورینیو:آژاکس مثل بازی با ویتسه با تاتنهامی‌ها رفتارکرد

ناکامی باورنکردنی آژاکس در بازی شب گذشته با تاتنهام، ژوزه مورینیو را به واکنش وادارکرد.

مربی معروف فوتبال جهان که اواخر سال گذشته میلادی از تیم منچستریونایتد، اخراج شد،‌ چند ماهی بیکار است.در این حال برای شبکه‌های تلویزیونی مسابقات را تحلیل می‌کند.

وی بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان آژاکس و تاتنهام را  که بامداد امروز به اتمام رسید،  برای شبکه بین‌اسپورت تحلیل کرد.

این چهره پرتغالی معتقد است آمستردامی‌ها وقتی در بازی رفت یک بر صفر برنده شدند و حتی تا پایان نیمه نخست بازی شب گذشته، در مجموع 3 بر صفر از حریف انگلیسی جلو بودند،‌می‌توانستند بازی را «مدیریت»‌کرده تا مسافر ایستگاه پایانی جام باشند.

مورینیو اظهارداشت:آژاکس در پایان نیمه نخست وضعیت خیلی خوبی داشت.اما در ادامه بازی به گونه‌ای در زمین کارکردند که گویی در حال مسابقه با تیمی مثل ویتسه آرنهایم در لیگ خود هستند. یا اینکه در یک بازی از تورنمنت گروهی شرکت کرده‌اند.

او ادامه داد:از آنچه در پایان مسابقه رخ داد،‌برای آژاکسی‌ها متاسف شدم.آنها شایسته تعریف به خاطر فلسفه بازی و سبکی که اجرا می‌کنند، هستند.اما باز دیدیم که فوتبال ورزشی گروهی است و تیم به استراتژی مثل جنگیدن احتیاج دارد که در برخی بازی‌های خاص برنده شود.گاهی لازم است که شما کمی از فلسفه خود فاصله بگیرید و رفتاری مخالفش انجام دهید که برنده شوید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bn5de

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دفاع آژاکس با آمدن یورنته به هم ریخت