تاریخ انتشار: 1398/02/20 19:36
کد خبر: 100646

فردا ما یک بازی فوق العاده خواهیم داشت

گنارو گتوزو، سرمربی ایتالیایی میلان، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل فیورنتینا حاضر شد.

میلان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا چاره ای جز غلبه بر فیورنتینا در فلورانس ندارد؛ اتفاقی که 5 سال است رخ نداده و گنارو گتوزو معتقد است اگر تیمش نمایش خوبی در خانه حریف ارائه دهد می تواند شرایط را برای بنفش ها دشوار سازد.

گنارو گتوزو گفت: "لوکاس بیلیا می تواند در لیست قرار بگیرد اما وی هنوز آماده بازی کردن نیست. پاکوئتا نیز در تمرینات شرکت داشته اما به دلیل محرومیت قادر به همراهی میلان نخواهد بود و هاکان چالهان اوغلو نیز شرایط بازی کردن پیدا کرده است.

ما باید فقط به شرایط خودمان فکر کنیم. ما از سال 2014 در خانه فیورنتینا موفق به کسب پیروزی نشده ایم. حریف ما بازیکنان بزرگی در اختیار دارد و آنها ی توانند برای شما مشکل ایجاد کنند.

من متاسفم که پیروزی مقابل بولونیا تحت تأثیر جنجال های مربوط به تیمو باکایوکو قرار گرفته است. صحبت بیشتری درباره باکایوکو وجود دارد اما فردا ما یک بازی فوق العاده خواهیم داشت و اگر عملکرد موفقی داشته باشیم، می توانیم فیورنتینا را در شرایط دشواری قرار دهیم.

فردا خواهید دید چه بازیکنانی در ترکیب اصلی میلان قرار خواهند گرفت. در این شرایط حفظ مهمترین موضوع است و شما همیشه باید باشگاه را در اولویت قرار دهید و من نیز هیچ گاه این موضوع را نادیده نگرفته ام و همین امر در مورد بازیکنان نیز صادق است."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygawb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زمان دوری دیبالا از میادین مشخص شد