تاریخ انتشار: 1398/02/20 21:57
کد خبر: 100632

انتقال ستاره آژاکس را به بارسلونا منتفی بدانیم؟!

ممکن است وجود مینو رایولا باعث منتفی شدن انتقال ماتیاس دی لیخت به بارسلونا شود.

توافقاتی در مسیر انتقال ماتیاس دی لیخت به بارسلونا انجام شده اما کمیسیون بالای مینو رایولا، ممکن است این انتقال را به تاخیر انداخته یا حتی منتفی کند.

اخبار حاکی از پرداخت 70 میلیون یورویی بارسلونا برای خرید مدافع جوان آژاکس است و در این میان مینو رایولا می خواهد 20 درصد از مبلغ انتقال را به خود اختصاص دهد که رقمی بالغ بر 14 میلیون یورو می شود و بسیار بالاست زیرا عموما دیگر مدیر برنامه ها رقمی بین 5 تا 10 درصد از مبلغ قرارداد را به عنوان کمیسیون دریافت می کنند.

باشگاه آژاکس نمی خواهد که این 20 درصد را از دست بدهد و به همین دلیل ممکن است برای فروش دی لیخت چشم انتظار باشگاهی دیگر با رقمی بالاتر از پیشنهاد بارسلونا شود. باشگاه هلندی امیدوار است که این قرارداد را به منظور سرمایه گذاری در تیم خود در فصل آینده خرج کند.

ادوین فان درسار مدیر اجرایی آژاکس، پس از شکست این تیم در لیگ قهرمانان برابر تاتنهام گفت: "من فکر می کنم این بازی های پایانی دی لیخت در آژاکس خواهد بود و دی لیخت به انگلیس یا اسپانیا خواهد رفت."

دی لیخت رکنی جدایی ناپذیر از عملکرد فوق العاده آژاکس و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان این فصل بوده است و در برابر یوونتوس و تاتنهام موفق به گلزنی شده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ew8oy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارسلونا به دنبال جذب بازیکن آژاکس