تاریخ انتشار: 1398/02/24 21:06
کد خبر: 100072

پپ گواردیولا همچنان به فکر تقویت ترکیب منچسترسیتی

منچسترسیتی می خواهد ترکیب خود را در تابستان باز هم تقویت کند.
 پپ گواردیولا همچنان به فکر تقویت ترکیب منچسترسیتی

ESPN مدعی شده است پپ گواردیولا با وجود قهرمانی در این فصل از لیگ برتر، باز هم می خواهد در تابستان تیمش را تقویت کند و سه یا چهار خرید را مدنظر قرار داده است.

منچسترسیتی بعد از رکوردشکنی امتیاز در فصل گذشته لیگ برتر، در فصل 2018-2019 توانست از عنوان قهرمانی اش در لیگ برتر دفاع کند و با قهرمانی در جام حذفی هم می تواند سه گانه داخلی را تکمیل کند. با وجود تمام اینها، پپ گواردیولا همچنان به فکر تقویت ترکیب تیمش است و می خواهد برای فصل آینده یک ترکیب سرحال و قوی را داشته باشد.

بر همین اساس عنوان شده که همچنان خرید یک هافبک دفاعی برای پوشش فضای جلوی مدافعین و جانشینی بازیکنی مثل فرناندینیو، اولویت اول سیتی است. رودری هرناندز ستاره جوان اتلتیکو، گزینه اول پپ گواردیولا است و انها این بازیکن را به سائول ترجیح می دهند. ضمن اینکه انتظار می رود فیل فودن 18 ساله بعد از نمایش های خوبش در اواخر فصل، سال آینده فرصت بیشتری برای درخشش پیدا کند.

از سویی دیگر عملکرد خوب زینچنکو نیز موجب شده است که حالا خرید یک مدافع چپ اولویت کمتری برای پپ داشته باشد. با این حال گزینه اصلی انها برای این پست بن کیلول از لسترسیتی است.

سیتی در حالی در تلاش برای تقویت تیم خود است که پپ در سه فصل اخیر در اتحاد نتوانسته در اروپا به توفیق برسد و مقامات منچسترسیتی همچنان در رِؤیای موفقیت در لیگ قهرمانان به سر می برند. همۀ اینها در شرایطی است که خطر محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیز به طور جدی سیتی را تهدید می کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457z69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمپل: ونگر دو سال دیگر در آرسنال می‌ماند