تاریخ انتشار: 1398/02/26 17:44
کد خبر: 99865

رئال مادرید به دنبال جذب ستاره لیون

فرلاند مندی، مدافع چپ جوان باشگاه لیون با رئال مادرید به توافق رسید.

به نقل از موندودپورتیوو، از هفته ها پیش مسئولان رئال با باشگاه لیون برای جذب فرلاند مندی وارد مذاکره شده اند تا این مدافع تازه ملی پوش شده را به خدمت بگیرند.

رئالی ها که به دنبال آوردن رقیبی جدی برای مارسلو هستند، به درخواست زیدان روی "مندی" تمرکز کرده اند. توافق با خود بازیکن نهایی شده است و تنها توافق بر سر رقم انتقال با باشگاه لیون باقیمانده است.

مندی فصلی درخشان را با لیون پشت سر گذاشت و علی رغم اینکه تنها 23 سال دارد، در جناح چپ، بازیکن ثابت و تاثیرگذار باشگاه فرانسوی بود.

اگر همه چیز خوب پیش برود، فرلاند مندی به زودی با قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو به رئال خواهد پیوست. او مورد توجه منچستریونایتد و یوونتوس نیز قرار دارد و بعید است لیون موفق به حفظ او برای فصل بعد شود. در وصف او می گویند که در حمله مثل مارسلو است و در دفاع همچون الکس ساندرو(مدافع یووه) عمل می کند.

رئال در سمت چپ، مارسلو و رگیلون را در اختیار دارد ولی زیدان معتقد است که رگیلون نمی تواند رقیبی جدی برای مارسلو باشد و قصد دارد این مدافع جوان را برای یک فصل به باشگاهی دیگر به صورت قرضی منتقل کند تا با کسب تجربه بیشتر، به رئال برگردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qw9pa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پانزدهمین برد فصل لیون با شکست مون‌پلیه