تاریخ انتشار: 1398/02/27 17:48
کد خبر: 99745

واکنش ایکاردی به شایعات اخیر در خصوص جدایی از اینتر

مائورو ایکاردی، مهاجم جنجالی اینتر، با انتشار بیانیه ای در صفحه اینستاگرامش، اعلام کرد که در این باشگاه خواهد ماند و به شایعات در مورد جدایی اش پایان داد.

در چند ماه گذشته شایعات زیادی در مورد آینده ایکاردی منتشر شد و حتی بن بست خوردن مذاکرات تمدید قرارداد او با نرآتزوری که همسر و مدیر برنامه اش، واندا نارا، در مرکز آن قرار داشت، باعث کنار گذاشتن او از تیم برای نزدیک به دو ماه و گرفتن بازوبند کاپیتانی از او شد.

اما این ستاره آرژانتینی در هفته های پایانی بار دیگر به ترکیب اینتر برگشت و اکنون با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش، تاکید کرد که قصد ندارد سن سیرو را ترک کند.

او نوشت:" به دلیل اینکه اخیرا رسانه ها اخباری را منتشر کردند که  افکار من را به درستی بازتاب نمی داد، من می خواهم به اطلاع هواداران برسانم که من بارها به باشگاه اینتر اطلاع دادم که می خواهم در این باشگاه بمانم.

امیدوارم اکنون دیگر سوبرداشتی وجود نداشته باشد. من علاقه رسانه ها برای انتشار اخبار دروغ را درک می کنم بنابراین تصمیم گرفتم شخصا این موضوع را روشن کنم.

من پیش از این هم علاقه ام برای ماندن را بیان کردم زیرا اینتر خانواده من است. زمان مشخص خواهد کرد که چه کسی درست می گوید. زنده باید اینتر، برای همیشه."

ایکاردی علی رغم دور بودن از ترکیب اینتر برای نزدیک دو ماه، در این فصل تاکنون 16 گل در سری آ به ثمر رسانده و کمک کرده تا این تیم از شانس زیادی برای حضور در رقابت های فصل آینده چمپیونزلیگ برخوردار باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xxlkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سرمربی اینتر میلان،کلافه از دست شایعات!