تاریخ انتشار: 1398/03/03 21:23
کد خبر: 98950

واکنش سرمربی بارسلونا به احتمال برکناری

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از فینال کوپا دل ری حاضر شد.  
واکنش سرمربی بارسلونا به احتمال برکناری

برخی رسانه ها خبر از احتمال برکناری والورده در صورت شکست بارسلونا در فینال فردا شب کوپا دل ری برابر والنسیا داده اند اما این سرمربی اسپانیایی تاکید کرد به این مسائل فکر نمی کند و تمام تمرکز او روی پیروزی در فینال برابر والنسیا است.

 

دیدار برابر والنسیا: "این فینال برای ما اهمیت زیادی  دارد زیرا پیروزی برابر والنسیا بدان معناست که ما برای دومین سال متوالی موفق به دبل در اسپانیا شده ایم. در ماه ژانویه فشردگی مسابقات بالا بود و دیدار بارسا برابر والنسیا نشان داد چه حریف دشواری در فینال داریم و ما دو بار مقابل آنها به تساوی رسیدیم.

 

شکست برابر لیورپول در لیگ قهرمانان بسیار دشوار بود اما شما در چنین موقعیت هایی باید با اتحاد عمل کنید و ما در دو بازی بعد از شکست آنفیلد این موضوع را نشان دادیم و حالا فردا شانس فتح یک جام دیگر را نیز داریم.

 

 

آن شکست چیزی بود که ما نمی توانیم آن را نادیده بگیریم، ما در دو فصل متوالی در لیگ قهرمانان حذف شدیم و در بازی با لیورپول چهار گل دریافت کردیم و باید در این شرایط تجدید نظر کنیم."

 

احتمال برکناری در صورت شکست: "من در مورد این موضوع فکر نمی کنم و فقط روی برنده شدن در بازی فردا تمرکز کرده ام. سرمربیان می دانند هر روز در چنین شرایطی هستند و این بخشی از نمایش است. این موضوع تنها برای من اتفاق نمی افتد و باید ببینید که رئال مادرید دو بار سرمربی خود را در طول فصل تغییر داده است. شما باید به همه تیم ها نگاه کنید و همه آنها لحظات پیچیده ای تجربه کرده اند."

 

تمایل لیونل مسی به ماندن والورده: "نمی دانم زیرا من جای مسی نسیتیم. وقتی اینگونه غیرمنتظره از لیگ قهرمانان حذف می شوید همه ما مسئول هستیم و باید تلاش کنیم از این شرایط گذر کنیم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2797ne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



والورده لیست بارسلونا برای بازی با والنسیا را اعلام کرد