تاریخ انتشار: 1398/03/04 18:30
کد خبر: 98860

چیزی از حرف های امباپه نفهمیدم

یکشنبه شب گذشته و در مراسم بهترین های لوشامپیونا، اظهارات کیلیان امباپه به شدت خبرساز شد.

ستاره پی اس جی که عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ فرانسه را از آن خود کرده بود، پس از دریافت جایزه خود گفت که می خواهد فصل بعد، مسئولیت بیشتری برعهده بگیرد و این می تواند در پی اس جی باشد یا در تیمی با پروژه ای متفاوت.

برخی منابع از حرف های او اینگونه برداشت کرده اند که او با نیمار و چند بازیکن بزرگ دیگر رختکن پی اس جی اختلاف پیدا کرده و به جدایی فکر می کند.

مارکینیوش، مدافع برزیلی و کاپیتان دوم پی اس جی، در واکنش به حرف های امباپه گفت:« راستش را بخواهید، چیزی از حرف های امباپه نفهمیدم و منظورش را متوجه نمی شوم. فکر می کنم او با مربی و سران باشگاه صحبت کرده ولی با ما هیچگونه صحبتی نداشته است. باید از او بپرسیم که منظورش چه بوده و هدف از بیان آن اظهارات، چه بوده است.»

مارکینیوش ادامه داد:« کیلیان بسیار جوان است ولی ذهنیتی قوی دارد و مسئولیت حرف هایش نیز بر عهده خود اوست. در نهایت اما باشگاه مقدم تر از هر بازیکن دیگر است. نام پی اس جی بزرگتر از همه ماست. بازیکنان می روند ولی باشگاه همیشه باقی خواهد ماند.»

جدایی امباپه:« قطعا دوست دارم بماند. بازیکنان مهمی در تیم داریم که کیلیان یکی از آنهاست. او شخصیتی مثبت در رختکن است و یکی از عوامل اصلی موفقیت های پی اس جی در دو سال اخیر بوده.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llyxr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پاسخ منفی هافبک جوان PSG به درخواست بارسلونا