تاریخ انتشار: 1398/03/17 09:40
کد خبر: 97499

استرلینگ:انگلیس در این بازی دشمنی بزرگتر از خود نداشت

رحیم استرلینگ، ستاره تیم ملی انگلیس از اشتباهات این تیم در بازی دیشب مقابل هلند ابراز تاسف کرد و گفت انگلیس در این بازی بزرگترین دشمن خود بوده است.
استرلینگ:انگلیس در این بازی دشمنی بزرگتر از خود نداشت

رحیم استرلینگ، ستاره تیم ملی انگلیس بعد از شکست 3-1 این تیم مقابل هلند که دیشب در نیمه‌نهایی لیگ ملتهای یوفا اتفاق افتاد و یک بار دیگر سه‌شیرها را در نیمه‌نهایی یک تورنمنت ناکام گذاشت، از اشتباهات سه‌شیرها که از آن به عنوان اشتباهات احمقانه یاد کرد ابراز تاسف کرده و گفت انگلیس در این بازی دشمنی بزرگتر از خود نداشته است.

انگلیس که در نیمه اول با گل مارکوس راشفورد از روی نقطه پنالتی از حریف پیش افتاده بود در نیمه دوم با گل ماتیس دی‌لیخت نتیجه را مساوی دید. اما در وقتهای اضافه دو اشتباه فاحش از انگلیسی‌ها دو گل به هلند تقدیم کرد تا بازی با نتیجه 3-1 به سود هلند به پایان برسد.

استرلینگ بعد از بازی به خبرنگاران گفت:" ما فشار حریف را خوب خنثی کرده بودیم و در اواخر نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم ولی متاسفانه اشتباهات احمقانه‌ای کردیم و به خاطر آنها مجازات شدیم".

مهاجم منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" هلند امشب درست پرس می‌کرد ولی ما بودیم که دچار اشتباه شدیم و دو گل به آنها هدیه دادیم".

استرلینگ در ادامه صحبت‌هایش مدعی شد با وجود یک شکست دیگر در یک نیمه‌نهایی بزرگ انگلیس می‌تواند از این تجربه درس بگیرد. او در این باره گفت:" فارغ از این شکست باید به این توجه کنیم که توانسته‌ایم تا این مرحله صعود کنیم. از این به بعد باید به تلاش ادامه بدهیم و هرگز خسته نشویم و پا پس نگذاریم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48a85m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 ستاره انگلیسی به شرط بندی متهم شد