تاریخ انتشار: 1398/03/18 00:55
اولین خرید کهکشانی در تابستان 2019
کد خبر: 97430

رسمی؛ ادن هازارد به رئال مادرید پیوست

پس از مدت ها انتظار و حرف و حدیث های بسیار، سرانجام باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی خبر از جذب ادن هازارد داد.
رسمی؛ ادن هازارد به رئال مادرید پیوست

ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی از فصل گذشته مورد توجه رئال مادرید قرار داشت و هفته گذشته "فلورنتینو پرز"، رئیس باشگاه رئال هم اعتراف کرد که تلاش هایی جدی برای جذب هازارد داشته ولی موفق به نهایی کردن آن نشده است.

در یکی دو هفته گذشته و به خصوص پس از فینال لیگ اروپا که ادن هازارد رسما خبر از تمایلش برای پیوستن به رئال صحبت کرد، پیش بینی می شد که او در نهایت به رویایش یعنی بازی برای رئال برسد. سران رئال در چند روز اخیر مذاکراتی فشرده با چلسی برای جذب هازارد داشتند و بالاخره توانستند ماموریت نیمه تمام خود را به سرانجام برسانند.

ادن هازارد با قراردادی 5 ساله به ارزش 100 میلیون یورو بعلاوه 35 میلیون یورو بندهای متغیر از فصل بعد برای رئال بازی خواهد کرد تا پس از سال 2013، رئال یک بازیکن کهکشانی را به خدمت گرفته باشد.

در بیانیه باشگاه رئال مادرید آمده است:" رئال مادرید و چلسی برای انتقال ادن هازارد به توافق رسیدند. این بازیکن برای 5 فصل آینده، تا 30 ژوئن 2024، با ما قرارداد امضا کرد."

هازارد فصل گذشته در همه رقابت ها 21 گل برای چلسی به ثمر رساند و نقش اول را در کسب سهمیه لیگ قهرمانان و نیز قهرمانی لیگ اروپای چلسی بر عهده داشت. هواداران رئال یک سال پس از جدایی رونالدو بسیار امیدوارند که به کمک هازارد بتوانند به روزهای اوج برگردند و بار دیگر بر قله فوتبال اروپا بایستند.

هازارد پس از رودریگو، میلیتائو و لوکا یوویچ، چهارمین خرید تابستانی رئال مادرید است و انتظار می رود به زودی خبر جذب فرلاند مندی از لیون هم اعلام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnybv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فابرگاس: هازارد در رئال، توپ طلا را خواهد برد