تاریخ انتشار: 1398/04/13 13:19
ملاقات در بلوهوریزنته؛
کد خبر: 94960

پایان طالع نحس ناکامی های بارسلونا؛ همه چیز آماده بازگشت نیمار؛ حتی لیونل مسی! (عکس)

لیونل مسی و نیمار یکدیگر را بعد از دیدار آرژانتین مقابل برزیل در کوپا آمه ریکا ملاقات کردند.
پایان طالع نحس ناکامی های بارسلونا؛ همه چیز آماده بازگشت نیمار؛ حتی لیونل مسی! (عکس)

بامداد دیروز تیم ملی برزیل در مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا آمه ریکا برابر آرژانتین به میدان رفته و با دو گل مقابل رقیب سنتی خود به برتری رسید تا راهی مرحله فینال این جام شود.

اما پس از این دیدار، نیمار در میکسدزون در انتظار لیونل مسی ماند و آنها دقایقی با یکدیگر ملاقات کردند. ستاره برزیلی که برای تماشای این دیدار و روحیه دادن به هم تیمی هایش راهی بلوهوریزنته شده بود، بعد از پایان این مسابقه به سراغ لیونل مسی رفته و بعد از شکست دردناک آرژانتین به کاپیتان آلبی سلسته که در شرایط روحی مساعدی قرار نداشت روحیه داد.

بارسلونا و پاری سن ژرمن مذاکرات بر سر انتقال نیمار به نوکمپ را آغاز کرده اند و بر کسی پوشیده نیست که رابطه بسیار خوب ستاره برزیلی با مسی یکی از عوامل تمایل آبی اناری ها به جذب دوباره ستاره ای است که با جنجال فراوان و در سال 2017 از این تیم جدا شد.

علیرغم جدایی نه چندان مطلوب، نیمار هنوز در بین بازیکنان بارسلونا محبوب است و هم تیمی های سابقش خواهان بازگشت دوباره او به رختکن هستند.

از زمان جدایی نیمار، شرایط در لیگ قهرمانان برای لیونل مسی و همبازیانش به بدترین شکل ممکن پیش رفته و آنها در دو سال اخیر به شکل غیرمنتظره ای از این رقابت ها حذف شده اند. همچنین نیمار نیز بیشتر رقابت های مهم چند سال اخیر در عرصه باشگاهی و ملی را به دلیل مصدومیت از دست داده و به نظر می رسد طرفین به این نتیجه رسیده اند شاید در کنار هم، این طالع نحس ناکامی دست از سر آنها بردارد.

R0QPG1kH0qtD

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lzeek

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تلاش PSG برای فرار از پروژه رئال مادرید- نیمار