تاریخ انتشار: 1398/04/14 12:25
به بهانه بازگشت بوفون به تورین؛
کد خبر: 94876

پایان یک سال فراق؛ نگاهی به عملکرد بوفون در پاریس

جی جی بوفون پس از یک سال حضور در تیم فوتبال پاری سن ژرمن به تیم سابق خود بازگشت.
پایان یک سال فراق؛ نگاهی به عملکرد بوفون در پاریس

کاپیتان یوونتوس پس از چندین سال حضور در این تیم و کسب عنوان های مختلف باشگاهی فصل گذشته تورین را به مقصد پاریس ترک کرد که شاید در کنار ستاره هایی همچون نیمار، امباپه، دیماریا و ... بتواند به ناکامی خود در کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا پایان دهد.

جی جی بوفون فصل گذشته از ابتدای تابستان تا پایان فصل ده ها بار با پیراهن پاری سن ژرمن در رقابت های رسمی و غیررسمی برابر حریفان ایستاد و اولین بازی او با لباس این تیم برابر بایرن مونیخ در تورنمت جام قهرمانان (که به میزبانی اتریش برگزار شد) بود. بوفون در این دیدار 66 دقیقه ابتدایی را بازی کرد و فقط یک گل دریافت کرد و با خروج از از میدان بازی پاریسی ها دو گل دیگر دریافت کردند.

اگر بخواهیم به بازی های رسمی اون نگاهی بیاندازیم می بینیم که او 17 بار در لوشامپینه و 5 بار در لیگ قهرمانان برای پاری سن ژرمن بازی کرده که او در UCL شش بار دروازه اش را باز شده دید و فقط در مرحله یک هشتم آن هم دیدار رفت برابر منچستر موفق شد کلین شیت کند. او در دیدار برگشت ناکام بزرگ لقب گرفت و با دریافت سه گل رویای قهرمانی او خراب شد.

روز گذشته سنگربان شماره یک سال های نه چندان دور ایتالیا در تورین حضور یافت تا بار دیگر با این تیم به ماجراجویی خود ادامه دهد و این فراق یکساله به پایان رسید.

جیانلوئیجی بوفون که سابقه طولانی در  یوونتوس دارد اعلام کرد که قصد ندارد بازوبند کاپیتانی را پس از بازگشت به یوونتوس از کیلینی بگیرد و کیلینی همچنان کاپیتان اول بیانکونری خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/396qa7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین قهرمانی متوالی آث میلان
تاریخچه فینال جام باشگاه‌های اروپا 1990؛