تاریخ انتشار: 1398/04/19 10:37
کد خبر: 94374

گرت بیل، تنها و منزوی در جمع بازیکنان رئال(عکس)

در حالیکه رئال مادرید برای اردوی پیش‌فصل خود راهی کانادا شد، تصاویر گرت بیل درحالیکه در بین بازیکنان این تیم تنها و منزوی به نظر می‌رسید خبرساز شد.

kSshEEXte4o5

به گزارش فرتاک ورزشی، گرت بیل که در هفته‌های اخیر خبرهای زیادی از مشکلات او در رئال مادرید منتشر شده و گفته می‌شد زین‌الدین زیدان خواهان جدایی او از جمع رئالی‌ها است و مدیران باشگاه به دنبال پیدا کردن مشتری مناسبی برای او می‌گردند، دیروز و در زمان اعزام رئالی‌ها به اردوی پیش‌فصل تیم در کانادا، در تصاویر منتشرشده حالتی تنها و منزوی داشت و به همین علت خبرساز شد.

رئال تا کنون در پیدا کردن مشتری برای ستاره ولزی خود ناکام مانده و به همین علت مجبور شد او را با همراه دیگر بازیکنان تیم در اردوی پیش‌فصل شرکت دهد.

gVazPg3LX6ql

بازیکنان مادرید دیروز پایتخت اسپانیا را به مقصد مونترئال کانادا ترک کردند. آنها ابتدا در کانادا مستقر شده و سپس راهی آمریکا خواهند شد تا در جام بین‌المللی قهرمانان شرکت کنند. رئال در این تورنمنت با بایرن مونیخ، آرسنال و اتلتیکو مادرید دیدار خواهد کرد.

این در حالی است که گرت بیل روز دوشنبه در زمان شرکت در اولین تمرین پیش‌فصل رئال با واکنش‌های تند هواداران این تیم روبرو شده بود که با فریادهای "ناسپاس" به استقبال او رفته بودند.

bZT6iKNXj0Q7


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27gjog

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اصرار ستاره گران قیمت برای ماندن در رئال مادرید