تاریخ انتشار: 1398/04/28 17:24
کد خبر: 93458

امیدواری هری کین بر پایان حسرت چند ساله

کاپیتان تیم تاتنهام امیدوار است انتظار این تیم برای کسب جام امسال تمام شود و بالاخره این تیم لندنی نیز یک جام به دست بیاورد.
امیدواری هری کین بر پایان حسرت چند ساله

تاتنهام سال هاست که در حسرت جام است. هرچند این تیم لندنی از سال 2015 و با مائوریسیو پوچتینو به شکل محسوسی پیشرفت داشته و حالا پای ثابت لیگ قهرمانان است اما هواداران باشگاه جام می خواهند. تاتنهام که به تازگی ورزشگاه جدید و زیبای خود را نیز افتتاح کرده، فصل قبل تا فینال لیگ قهرمانان هم رسید ولی با دو گل برابر لیورپول شکست خورد. آنها همچنین شانس قهرمانی در جام اتحادیه را در سال های اخیر داشتند ولی در آن ناکام ماندند.

هری کین کاپیتان تاتنهام معتقد است دیگر نوبت به پایان یافتن این طلسم رسیده است.

هری کین در این رابطه گفت:« امسال هیچ عذر و بهانه ای نداریم و باید بتوانیم هر طور شده جام قهرمانی را به دست بیاوریم. فینال لیگ قهرمانان بزرگترین دیداری بود که خیلی از ما در دوران فوتبال خود داشتیم و می توانستیم بهتر از این عمل کنیم.من هنوز آن دیدار را ندیدیم و نمی بینم. می توانستیم بهتر از اینها عمل کنیم. متاسفانه اتفاقاتی در آن دیدار رقم خورد که به سود ما نبود از جمله داوری و در نهایت ما بازنده آن دیدار شدیم. امسال هیچ عذر و بهانه ای نداریم و باید هر طور شده بتوانیم جام بگیریم و حسرت قهرمان نشدن را از بین ببریم.

 این جور شکست ها معمولا همیشه با شما می ماند و شما نمی توانید آن را از یاد ببرید ولی باید این شکست ها شما را قوی تر کند. من با تیم ملی نیز شکست هایی داشتم. باید انگیزه و جاه طلبی ما برای کسب موفقیت و قهرمانی بیشتر از قبل شود. خوشبختانه از ابتدا امسال در ورزشگاه خودمان بازی می کنیم و از همان اول نیز امید ما به قهرمانی در لیگ برتر است. از حالا باید برای کسب موفقیت و قهرمانی در این فصل تلاش کنیم و بتوانیم امیدوار باشیم هواداران خودمان را در پایان فصل خوشحال کنیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jpkpe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاتنهام بدون هری کین و سون