تاریخ انتشار: 1398/05/10 20:07
کد خبر: 92309

تلاش های آقای سرمربی برای حفظ کاپیتان جدایی طلب قرمزپوشان

اونای امری سرمربی آرسنال همچنان امیدوار است که بتواند لورن کوشیلنی را به ماندن در آرسنال متقاعد کند.
 تلاش های آقای سرمربی برای حفظ کاپیتان جدایی طلب قرمزپوشان

 چند هفته پیش و هنگام عزیمت آرسنال به تور آمریکا بود که لورن کوشیلنی کاپیتان فرانسوی این باشگاه اعلام کرد که تیم را همراهی نخواهد کرد. اتفاقی که خشم باشگاه را به دنبال داشت. کوشیلنی عنوان داشت که قصد بازگشت به فرانسه را دارد و در روزهای اخیر گفته می شود  که به زودی به رن خواهدپیوست ولی اونای امری سرمربی آرسنال با توجه به جدایی احتمالی شکودران مصطفی در تلاش است تا کوشیلنی را به ماندن متقاعد کند؛ هرچند که اذعان دارد کار ساده ای نخواهد بود.

امری در همین رابطه به خبرنگاران گفت:« او برای ما بازیکن بسیار مهمی است. با کوشیلنی و باشگاه در مورد مسئولیت های خودم، باشگاه و خودش در حال صحبت هستیم. با احترام متقابل، همه چیز برای ما و باشگاه بهتر خواهد شد. اگر اکوشیلنیفصل پیش رو با ما بماند، شرایط برای مان بسیار متفاوت خواهد شد.

البته می دانم که این تصمیم شخصی خود کوشیلنی است و باید به آن احترام گذاشت ولی با او در حال صحبت هستم و قصد داریم بهترین راه حل را پیدا کنیم. با این وجود و تحت هر شرایطی ما به بازیکنی مثل او نیاز داریم. ما باید در فاز دفاعی مستحکم تر باشیم و باید روی بازیکنانی که در حال حاضر داریم، کار کنیم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gaba9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی اونای امری از مصدومیت ستاره آرسنال