تاریخ انتشار: 1398/05/14 18:16
کد خبر: 91997

غلبه گواردیولا بر کلوپ در سوپرکاپ انگلیس به روایت کاریکاتور

پیروزی منچستر سیتی مقابل لیورپول در ضربات پنالتی و کسب عنوان قهرمانی سوپرجام انگلیس (جام خیریه) سوژه کاریکاتور شده است.

جام خیریه فوتبال انگلیس (سوپرجام) روز گذشته با دیدار تیم‌های فوتبال لیورپول و منچستر سیتی در ورزشگاه ومبلی برگزار شد که این دیدار جذاب و دیدنی در وقت‌های معمول با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.در این ضربات تیم منچستر سیتی موفق عمل کرد و با نتیجه 5 بر 4 پیروز شد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

در این بازی ابتدا رحیم استرلینگ در دقیقه 12 منچستر سیتی را پیش انداخت تا شاگردان پپ تا پایان نیمه اول تیم برنده لقب بگیرند.

در نیمه دوم شاگردان یورگن کلوپ بازی تماشایی و جذابی از خود به نمایش گذاشتند و دو بار تیرک دروازه سیتزن‌ها را به لرزه درآوردند و یک بار هم توپ از روی خط دروازه برگشت داده شد اما در نهایت آن‌ها موفق شدند توسط جوئل ماتیپ در دقیقه 77 به گل برسند تا بازی به تساوی برسد.

در ادامه لیورپول می‌توانست در دقایق پایانی با ضربه صلاح به گل پیروزی بخش خود برسد اما کایل واکر توپ را از روی خط دروازه با ضربه قیچی برگردان درآورد.

با وجود ارائه بازی جذاب شاگردان کلوپ در نیمه دوم و قرار گرفتن در آستانه پیروزی در نهایت گواردیولا و شاگردانش در ضربات پنالتی پیروز شدند و این موضوع سوژه کاریکاتور، کاریکاتوریست یورو اسپرت شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wl7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جام خیریه انگلیس | ترکیب منچستر سیتی و لیورپول اعلام شد