تاریخ انتشار: 1398/05/17 18:19
تونی کروس:
کد خبر: 91751

از اینکه رئال را به منچستریونایتد ترجیح دادم، خوشحالم!

ستاره آلمانی رئال مادرید قبل از پیوستن به این باشگاه، شفاهی با یونایتد به توافق قطعی رسیده بود.
از اینکه رئال را به منچستریونایتد ترجیح دادم، خوشحالم!

تونی کروس تابستان 2014 و پس از کسب عنوان قهرمانی جهان با تیم ملی آلمان به رئال مادرید پیوست. رئال برای جذب او تنها 30 میلیون یورو به بایرن پرداخت کرد و در 5 سال گذشته او جایگاهی ثابت و مهم در خط میانی رئال داشته است. در این مدت او با رئال سه بار قهرمان اروپا و یک بار نیز قهرمان لالیگا شده است.

کروس که اخیرا قراردادش را تا 2022 تمدید کرد، فاش ساخت که قبل از پیوستن به رئال تقریبا کار انتقالش به منچستریونایتد نهایی شده بود.

ستاره آلمانی به مجله GQ گفت:«می دانستم که منچستریونایتد من را می خواهد و دیوید مویس(سرمربی وقت یونایتد) نیز کاملا موافق انتقالم بود. حتی یک روز را با او سپری کردم و در مورد برنامه های تاکتیکی یونایتد و اهداف باشگاه با من صحبت کرد. همه چیز عالی بود و تقریبا قانع شده بودم که به یونایتد بروم. سپس به صورت شفاهی گفتم که به این تیم خواهم پیوست اما در نهایت پیشنهاد رئال رسید و نظرم تغییر کرد.

خوشحالم که از تصمیم برای رد پیشنهاد یونایتد پشیمان نشدم. بله؛ تقریبا بازیکن منچستر بودم و به نظر همه چیز نهایی بود ولی یک چیز را می توانم تضمین دهم؛ اینکه با یونایتد هرگز سه بار متوالی قهرمان چمپیونزلیگ نمی شدم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485n5w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی رونالدو باعث خوشحالی همه ما شد!
تونی کروس: