تاریخ انتشار: 1398/05/20 10:28
لیگ برتر انگلیس؛
کد خبر: 91568

رونمایی از نسخه اول شیاطین سرخ و شیرها در تئاتر رویاها

تیم های منچستریونایتد و چلسی در هفته اول لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.
رونمایی از نسخه اول شیاطین سرخ و شیرها در تئاتر رویاها

دو تیم منچستریونایتد و چلسی در هفته اول لیگ برتر انگلیس امروز یکشنبه 20 مرداد 1398 از ساعت 20:00 به وقت ایران در ورزشگاه اولدترافورد منچستر با هم مسابقه خواهند داد.

این نخستین تقابل سولسشر و لمپارد درقالب دوتیم پرافتخار لیگ برتر جزیره بشمار می رود.

سولسشر درفصل گذشته شروعی طوفانی را در منچستر یونایتد داشت،اما رفته رفته نتوانست تیم متحول شده یونایتد را به ثبات لازم برساند و روزهای بدش از راه رسید.او ابتدا از لیگ قهرمانان توسط بارسا حذف شد و آنگاه از طریق وولوز ازگردونه  جام حذفی انگلستان خارج گردید و نهایتا فصل را با رده ششمی و عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان برد.

سولسشر با چند خرید نسبتا خوب و تکیه برعناصر  جوان تیم و بازیکنان آکادمی و حفظ پوگبا، با تلفیقی ازبازیکنان باتجربه و جوان را راهی  لیگ برتر این فصل خواهد کرد.فروش لوکاکو ، خروج آندر هررا و‌والنسیا و مصدومیت بایی و از طرفی جذب بزرگترین خرید تاریخی یک مدافع بنام مگوایر و جذب ون بیساکا و دنی جیمز،مهمترین اتفاقات تابستان این فصل منچستریونایتد بود.

سبک بازی سولشسر مبتنی بر پرس ازجلو و دوندگی،کارهای ترکیبی ،حرکت از کناره ها و نزدیکی خطوط تیمی است.او بخوبی ازپلن دومی بنام دفاع فشرده و ضد حمله استفاده می کند. سولسشر با استفاده  ازسرعت ویران کننده جیمز و راشفورد،چشم به ضد حملات در شرایط خاصی از بازی، دوخته است.

آرایش اولیه یونایتد احتمالا ۳-۳-۴ خواهد بود و سولسشر احتمالا از :

دخیا/مگوایر،لیندلوف،ون بیساکا،شاو/ماتیچ،پوگبا،مک تومینی /جیمز،راشفورد و مارسیال درترکیب اولیه اش استفاده خواهد کرد.

درآن سوی زمین شیرهای شهر لندن قرار دارند که پس از خروج ساری از چلسی که با کسب سهمیه لیگ قهرمانان و فتح یورو لیگ، آمار قابل قبولی دریک سال حضورش در استمفوردبریچ را بهمراه داشت؛ با جذب فرانک لمپارد یکی از اسطوره های باشگاه دچار تغییر وتحولاتی مهمی در تابستان روبرو شد.

چلسی همواره در سال های اخیر شاهد چنین تغییر و تحولاتی بوده و همین امر، یکی ازعوامل بی ثباتی دراین تیم متمول لندنی بشمار می رود.

سبکی که قرار است لمپارد در چلسی پیاده  کند،هنوز بشکل دقیقی برای بیشتر کارشناسان رونمایی نشده و یا حداقل محک جدی نخورده است .دیدار بلوزها در تاتر رویاها محلی برای ارائه سبک جدید چلسی  و رونمایی از تیم جدید سولسشر درقواره شیاطین سرخ محسوب میشود.این دو نسخه می تواند محک جدی برای قدرت نمایی این دوتیم و هواداران دوتیم مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان‌فصل پیش و روی لیگ برتر جزیره باشد.

آنگونه که از شیوه بازی چلسی در بازی های تدارکاتی پیش فصل شاهد بودیم،فوتبالی مبتنی بر بازی مالکانه،پرس از بالا و تلفیقی از فوتبال سنتی وکلاسیک انگلیس بود.تنوع تاکتیکی یکی از مولفه های مربیگری لمپارد است که فصل گذشته آن را درقالب تیم دربی کانتی در لیگ یک انگلستان مشاهده کردیم.

لمپارد هم ممکن است از مدل پایه ۳-۳-۴ استفاده کند و از کپا/رودیگر،کریستنسن،آزپلیکوئتا،امرسون/ جورجینیو،کانته،بارکلی/پدرو،ویلیان(پولیشیچ)،ژیرو(آبراهام) درترکیب اولیه اش استفاده کند.

همواره دیدارهای منچستریونایتد و چلسی از جاذبه های ویژه ای درتمام ابعاد فوتبال نوین و سطح بالا برخوردار بوده است و این بازی نیز ازاین قاعده مستثنی نیست.

امیدوارم شاهد چنین دیداری باشیم.

امین یزدانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w89ex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای خاص کارشناس شبکه معروف انگلیسی شد