تاریخ انتشار: 1398/05/20 16:08
کد خبر: 91541

فان‌دایک: مرد سال نشوم،‌ دنیا به آخر نمی‌رسد!

مدافع هلندی لیورپول معتقد است شایسته‌ترین بازیکن عنوان بهترین بازیکن جهان را کسب می کند و اگر خودش به این افتخار نرسد، اتفاقی خاص رخ ندادهاست.

به نقل از سایت گل،‌ فیرگیل فان‌دایک در مورد انتخاب بهترین بازیکن سال اظهارداشت: طبیعی است از این که یکی از نامزدهای احراز این عنوان هستم، خوشحالم و به خود افتخار می‌کنم.البته نمی‌توانم چنین افتخاری را خودم تعیین کنم.با این حال اطمینان دارم که آنهایی که گزینش خواهند کرد،‌ بهترین تصمیم را می‌گیرند.

وی افزود: تمام کاری که می‌توانم برای انتخاب شدن انجام دهم،‌ این است  تمرکزم را حفظ کنم. این که خوب باشم وخوب هم بازی کنم.

ستاره خط دفاع تیم ملی هلند افزود: اگر در نهایت برای این منظور برگزیده شوم،‌ افتخاری بزرگ به من می‌رسد.اما اگر انتخاب هم نشوم،‌دنیا برایم به آخر نخواهد رسید.

در فصل گذشته وی به عنوان فرمانده خط دفاع،‌ یارانش را در تیم لیورپول تا کسب  عنوان قهرمانی اروپا هدایت کرد.در این حال از نظر دفاعی و هجومی عالی بود.

البته در مورد این که او با 28 سال سن به نقطه اوج توانمندی‌ رسیده، نگرش‌ها میان کارشناسان متفاوت است.

وی دراین مورد بیان کرد:هر کس نظرخودش را دارد اما واقعا حس خوبی دارم.آماده هستم و می‌توانم بازهم بهتر شوم.

فان‌دایک در ژانویه سال 2018 در ازای 84 میلیون یورو از ساوتهمپتون به آنفیلد نقل مکان کرد، از مدت‌ها قبل یکی از نامزدهای کسب عنوان مرد سال جهان است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxl59

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فن دایک: هنوز هم قهرمانی ممکن است