تاریخ انتشار: 1398/05/22 20:14
کد خبر: 91391

لمپارد: می‌خواهم ناکامی‌ دوران بازیگری‌ام برای بردن سوپرجام اروپا را جبران کنم

سرمربی چلسی در آستانه مصاف تیمش با لیورپول در سوپرجام اروپا از انگیزه زیاد خود برای اضافه کردن این جام به ویترین افتخارات باشگاه چلسی گفت.
لمپارد: می‌خواهم ناکامی‌ دوران بازیگری‌ام برای بردن سوپرجام اروپا را جبران کنم

فرانک لمپارد در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) چلسی مقابل لیورپول در سوپرجام اروپا، از دچار شدن انگولو کانته به یک مصدومیت جزئی خبر داد و اینکه احتمال دارد به سبب این مصدومیت، هافبک فرانسوی آبی‌های لندن به بازی قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا برابر قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

لمپارد در پاسخ به این سؤال که چرا کانته بازی اخیر چلسی مقابل منچستریونایتد در هفته اول لیگ برتر انگلیس جزو نیمکت‌نشینان بود، گفت: کانته در ترکیب اصلی نبود چون مصدوم بود. من کاملاً می‌دانم که او برای ما چه بازیکن مهمی است. او در جریان بازی دچار مصدومیت خفیف دیگری شد و ما داریم وضعیتش را ارزیابی می‌کنیم. من بهترین تیم را برای بردن بازی انتخاب می‌‌کنم و مسئله سن و سال محدودیتی در این زمینه ایجاد نخواهد کرد. میسون ماونت لیاقت آن را دارد که فرصت حضور در این بازی را داشته باشد. من از میدان دادن به بازیکنان جوان هراس ندارم. از نظر شیوه بازی‌مان هم باید بگویم که من برخی از حرکات هجومی بدون توپ‌مان در بازی اخیر را دوست داشتم. ما باید تطبیق‌پذیر باشیم و قدرت حریف مقابل‌مان را هم مدنظر داشته باشیم. آنها ممکن است با توجه به شیوه بازی ما تغییراتی در بازی‌شان اعمال کنند.

  لمپارد با اعلام اینکه ویلیان و آنتونیو رودیگر - دو بازیکنی که بازی قبلی چلسی مقابل منچستریونایتد را به دلیل مصدومیت از دست دادند - به بازگشت به تیم نزدیک شده اند، افزود: ویلیان و رودیگر اینجا همراه ما هستند و هر کدام‌شان در مقطع متفاوت از روند ریکاوری‌شان هستند. ویلیان خیلی تا رسیدن به آمادگی کامل فاصله ندارد اما قرار دادن او در ترکیب برای چنین بازی پرفشاری سخت است. او و رودیگر هر دو نیمکت‌نشین خواهند بود.

سرمربی چلسی که در زمان بازیگری‌اش در این تیم دو بار فرصت کسب عنوان قهرمانی در سوپرجام اروپا را از دست داد، برای بردن این جام به عنوان مربی انگیزه زیادی دارد.

او تأکید کرد: بردن سوپرجام اروپا برای باشگاه خیلی مهم است. من دوبار این فرصت را در شرایطی بد از دست داده‌ام. خیلی مهم است که با تمام توان‌مان تلاش کنیم تا این جام را ببریم. این جام برای باشگاه یک جام دیگر است. ما با این احساس که می‌توانیم با لیورپول رقابت کنیم به میدان می‌رویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v786b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لمپارد: عاشق بازی کردن در اولدترافورد هستم/  لوییز بخش بزرگی از تاریخ چلسی بود