تاریخ انتشار: 1398/06/01 10:51
کد خبر: 90569

مقایسه‌ها درباره مویس کین منصفانه نیست

مارکو سیلوا، سرمربی اورتون می‌گوید مقایسه کردن مهاجم ایتالیایی جدید تیمش، مویس کین با مهاجم سابق اورتون، روملو لوکاکو بی‌انصافی است.
مقایسه‌ها درباره مویس کین منصفانه نیست

مارکو سیلوا، سرمربی اورتون در تلاش برای ممانعت از جو جدیدی است که در رسانه‌های هوادار اورتون راه افتاده و آن مقایسه مویس کین، مهاجم جوان ایتالیایی که اخیرا به این تیم پیوسته با روملو لوکاکو، مهاجم سابق اورتون است که می‌گوید مقایسه کردن مویس کین و لوکاکو بی‌انصافی است.

مویس کین در طول تابستان با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو از یوونتوس به اورتون پیوست. مویس کین تا اینجا در دو بازی اول اورتون در لیگ برتر به عنوان بازیکن ذخیره برای این تیم به میدان رفته و نگاه‌ها را به خود جلب کرده است. اما بنیه بدنی قوی مویس کین به عنوان یک مهاجم مرکزی باعث شده مقایسه‌های زیادی بین او و مهاجم سابق اورتون، روملو لوکاکو انجام شود. لوکاکو در فصل 2016-2017 در اورتون بازی می‌کرد و حتی از سوی هواداران این تیم به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد. لوکاکو بعد از آن راهی منچستریونایتد شد و حالا هم که به اینتر میلان پیوسته است.

سیلوا که از نمایش‌های مویس کین در دو بازی اخیر تحت تاثیر قرار گرفته معتقد است او نباید با هیچکس دیگری مقایسه شود. سرمربی اورتون در این باره گفت:" نباید این مقایسه‌ها را انجام داد. مویس کین، مویس کین است و لوکاکو، لوکاکو است. این جور مقایسه‌ها اصلا منطقی نیست".

مارکو سیلوا در ادامه گفت:" ما خوشحالیم که مویس کین با ما است و او هم از بازی کردن برای باشگاه ما خیلی خوشحال و راضی است. حالا نوبت او است که با تلاش و پشتکار و انجام کارهایی که من از او انتظار دارم و هواداران‌مان از او انتظار دارند خودش را نشان بدهد".

سرمربی اورتون در ادامه گفت:" این مقایسه‌ها درباره مویس کین منصفانه نیست. مویس فقط 19 سال سن دارد و وارد کردن این همه فشار سنگین به او منصفانه نیست".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9blw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرایط ویژه باشگاه زنیت سن پترزبورگ برای جذب سردار آزمون

پاداش بازی نکردن در پنج فصل اخیر!
تمدید مجدد قرارداد با ماشین سازان؛