تاریخ انتشار: 1398/06/01 11:20
کد خبر: 90566

رابیو: حضور رونالدو در یووه برای تمامی بازیکنان تیم خیلی خوب بوده است

هافبک فرانسوی راه‌راه پوشان می‌گوید فوق‌ستاره پرتغالی یووه کمک زیادی به وی کرده است.
رابیو: حضور رونالدو در یووه برای تمامی بازیکنان تیم خیلی خوب بوده است

آدرین رابیو که در این تابستان با جدایی از پاری‌سن‌ژرمن به عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی پنج ساله به یوونتوس پیوست، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» گفت: این تابستان زیاد بازی کردم چون لازم بود خودم را با تیم وفق دهم. من ارتباط خیلی خوبی با کریستیانو رونالدو برقرار کرده‌ام چون او هم سمت چپ زمین بازی می‌کند. تمرین با کریس به من این اجازه را داد تا پیشرفت زیادی کنم. حضور او در یووه برای تمامی بازیکنان تیم خیلی خوب بوده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: شهر تورین متفاوت از پاریس است. تورین شهری کوچک، اما زیباست. خوشبختانه به راحتی توانستم خودم را با شرایط موجود در اینجا وفق دهم که این برای چیزی که می‌توانم در زمین بازی ارائه دهم، خیلی مهم است. آماده‌ام و بی‌صبرانه منتظر آغاز ماجراجویی جدیدم هستم.

هافبک فرانسوی یوونتوس همچنین درباره دیدار فردا شب (شنبه) یوونتوس مقابل پارما در هفته اول سری A ایتالیا خاطرنشان کرد: بازی با پارما دشوار خواهد بود چون همه به دنبال شکست ما هستند و بهترین بازی‌شان را مقابل یوونتوس به نمایش می‌گذارند، اما ما به خودمان اطمینان داریم.

رابیو همچنین درباره کار زیرنظر مائوریتزیو ساری یادآور شد: ساری تأثیر خوبی روی من گذاشته است. او فلسفه کاری خیلی دقیقی دارد و دقیقاً می‌داند که چطور ما باید در فاز دفاعی و در فاز هجومی بازی کنیم. ما هم مفاهیم مدنظر وی را به خوبی درک کرده‌ایم و با کادرفنی او به خوبی در حال همکاری هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rz5om

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاش شدن عصبانیت رونالدو از تعویض